Ahad, 26 Disember 2010

[gambar ] wanita kena rogol dan bunuh.......sangat kejam...!!!

mangsa dirogol sebelum dibunuh


sadis dan kejam

sangat kejam

berdebar-debar hati saya memandang gambar ini.. ini gambaran seorang wanita yang dirogol ( mungkin rogol beramai-ramai ) dan bagi menutup jenayah ini diketahui, wanita ini di bunuh..betapa seksanya...wanita ini..dah lah dirogol...dibunuhnya pula, dibiarkan reput begitu saja.....

Jenayah rogol adalah antara perbuatan yang paling kejam sekali di dunia..lelaki yang bernafsu binatang sememangnya tidak akan ambik kisah tentang hal ini..yang dia mahu nafsu seksnya perlu dipenuhi,

Kepada wanita-wanita di luar sana, berhati-hati dalam setiap pergaulan, dan yang lebih penting jangan ambil mudah dalam setiap perkara..soal pakaian pun perlu diambil kira..saya tak nafi, ada juga kes di mana wanita yang bertudung pun kena rogol juga...malah anak kecil pun,..inilah dunia akhir zaman, zaman yang penuh dengan kezaliman, sudah tiada lagi nilai-nilai perikemanusiaan dalam diri setiap manusia.

Lebih teruk lagi, ada juga kes si bapa merogol anak sendiri, datuk merogol cucu yang masih mentah yang baru nak kenal dunia..kenapa berlaku mcm tu? tidak terfikirkan akan kesan dan akibat yang ditanggung oleh mangsa? kekal truma sepanjang hayat? siapa yang ambil peduli dalam hal ini?..jawapannya tidak ada yang ambil peduli.

So, pada setiap yang bergelar wanita, perlu berwaspada...bahaya rogol ini boleh berlaku tanpa diduga...bila-bila masa.. ( nasihat dari blogger picisan, sekamar rindu)


apa pendapat anda dalam hal ini...?

entri ini sekadar mahu memberi ingatan kepada wanita-wanita agar sentiasa berwaspada dan berhati-hati dalam setiap perjalanan kalian....


credit to: melvister.com

13 ulasan:

rms berkata...

kat mana ni?
malaysia?

cikmimmie berkata...

nauzubillah...tengok muka mayat ni pun tau betapa dia sedang terseksa...

Faarihin berkata...

Ya Allah.. Mohon dijauhkan..

takutnya.. memang ngeri tengok gambar2 ni... (TT__TT)

wahida berkata...

nauzubillah...mintak dijauhkan malapetaka spt ini...

Ummi Hanie berkata...

nauzubillah !
mcm kena bakar pun ade jugak ye?
kesian arwah..moga2 roh nya tnteram..bangsa apa tak tahu ye?

aida4eva berkata...

uwwwwaa~ takot :(

fatimah :) berkata...

sian nye. cm nak nages tgk.

Dinas Aldi berkata...

Astaghafirullah...baca tajuk dulu, then masa gambar tengah loading, akak tengok dari celah2 jari ja...peh tu terus skip ke bawah tak sanggup tengok...

ngerinya..na'uzubillah!

nurayunni berkata...

tkutnye tgok....

shahraily berkata...

betul jenayah rogol ni makin menjadi2 dan makin teruk..Ya Allah, lindungilah kami semua dari bencana,amin..

FaraCuna berkata...

TT_TT

:'(

{ finieViolet} berkata...

laknatullah betul pelakunya tu... sekarang pun duduk dalam rumah pun x selamat apa lagi kat luar sana...mudah2an segala pergerakan kita dlm lindungan Allah SWT..

sicomot-comel berkata...

trauma yang kekal tu lah yang membuat kan ramai wanita jadik andartu gara2 membenci insan bernama lelaki

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy