Ahad, 26 Disember 2010

gaya fesyen gadis-gadis Jepun yang menjolok mata..

kan elok bogel terus..

gaya yang eeee..entahlah tak ada ayat nak tulis..ishh

gaya yang ngeri tengok

gaya yang seksi

apa pendapat anda apabila melihat wanita berpakaian seperti di atas?.. inilah trend bagi kebanyakan gadis-gadis Jepun.. kita pun sedia maklum, Jepun merupakan sebuah negara yang rakyatnya bijak dan sangat kreatif.. dalam soal berpakaian pun bertambah2 laaa kreatifnya... lepas ini mungkin ada fesyen bogel terus..tak payah pakai apa-apa lagi....mungkin suatu hari nanti kita akan dapat tengok..semua gadis-gadis jepun tak akan guna pakaian lagi....pada mereka guna baju dan seluar dah jadi fesyen yang kolot..mungkin kan?..kalaulah mcm ni tak mustahil hal ini berlaku..

minta-mintalah kat Malaysia, tidak ada gadis-gadis Melayu yang beragama Islam yang cuba-cuba nak meniru gaya fesyen yang "bangang" mcm ni..



12 ulasan:

Cik Kamoo berkata...

bengong tul...fesyenn ntah hape

zuhanismohamed berkata...

xpayah pakai seluar pun xpe ni tetap tayang seluar dalam..huh

Baity berkata...

yakkssss...ntah per2..kalau applied kt M'sia ni..makin bnyak la kes rogol nti.haaaihh..mcm2..

Ummi Izzah berkata...

astagfirulahhh...
jgn jadi ikutan remaja2 kita sudah!

mia.lia berkata...

SNG NK KE PANTAI..HAHA
alaa..kat mlsia pon rsnya lebih kurang cmnih kot..cuma sluar gitu xnampak agi

Anisa Hang Tuah berkata...

sangat menjolok
ergh

+qAsiH naDiRa+ berkata...

pelik nye fesyen diorg~jgn sampai sini dah la~

tomatokering :) berkata...

haish ! macam2 lah ! mengarot je pesen2 camtu . huhu

aida4eva berkata...

hadoi~ tang mana yang lawanye tak tahulah! :(

aima in luv berkata...

ish2,,, masyarakat timur sepatutnya sopan2..
mengong tol diorg nie

abu muaz berkata...

tunggulah nanti ...

sicomot-comel berkata...

tah pape gaya tah..
mcm kucing pown ade..
rase mcm nak campak katak jek dlm sluar tuh..
jd sangkar katak!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy