Sabtu, 25 Disember 2010

ibu paling kecil di dunia mengandung kali ketiga..( bukti sejatinya cinta seorang lelaki)

Stacey Herald di dukung suaminya



salah seorang anaknya bermain2 di perut ibunya..


keluarga bahagia.



sedang menunggu kelahiran anak ke tiga



Memang benarlah cinta itu buta....melihat gambar ini sangat memberi gambaran yang jelas. Stacey Herald yang mempunyai ketinggian 2 kaki 4" menghidap penyakit osteognesis yang menyebabkan semua tulang-tulangnya tidak boleh tumbuh dengan sempurna.

Walaupun Stacey Herald tidak sempura spt isteri-isteri yang lain, namun hidup beliau tetap bahagia bersama suami tersayang..

nak ke mana-mana suaminya akan mendukung isterinya..itulah tanda sejatinya cinta seorang lelaki atau lebih tepat cinta suami.





p.s...cinta sejati

29 ulasan:

Myra Arshad (: berkata...

subhanaallah. ada juga ye macam ni. tabik aa laki tu :)

Myra Arshad (: berkata...

subhanaallah. ada juga ye macam ni. tabik aa laki tu :)

::astonishing az:: berkata...

comel je..

d_LA berkata...

HUWAAAA..SAYANGNYE XLEH TGK LA SUME PIC TU..TENET SELOW SGT2..HUHU

chegu abbas berkata...

caya la...gini la baru cinta sejati

abu muaz berkata...

kalau kat malaysia sah isteri ni kena baling macam bola.

Dinas Aldi berkata...

sangat sukar mencari lelaki sebegini. sangat sangat sangat tabik padanya :D

nurayunni berkata...

wah..hebatnye..yg ke3...

syira aka sepatu hijau berkata...

salam

tiba-tiba rindukan saat-saat seperti dahulu ;(

kenapa Tuhan merampas semua kebahagiaan yang saya miliki ;(

Baity berkata...

owh..sungguh sweet entry ni..rasa touchy sgt..wujud lagi rupanya lelaki yg sgt menghargai wanita...menerima seadanya..(",)

daylachan berkata...

sweet nya.....;)

MAPPIAU berkata...

speechless tengok gambar2 tuh.

cinte sejati memang tiada tandingannye

fadhlina berkata...

nampak bahagia.. :)

aida4eva berkata...

indah sungguh perkahwinan mereka walaupun ada kekurangan.betullah setiap perkahwinan tu saling lengkap melengkapi kan.berharap bnda yang sama juga satu hari nanti. love this :)

shahraily berkata...

ini baru betul saling melengkapi..omg suweeeett sangat! :')

sekamar rindu berkata...

shahraily,

hebat cinta mereka...

sekamar rindu berkata...

aida4eva,

betul..sangat indah..

sekamar rindu berkata...

fadhlina,

betul..mereka pasangan bahagia..

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

setuju dengan kata-kata puan..memang diaorang cinta sejati..

sekamar rindu berkata...

daylachan,


tersentuh rasa dan jiwa lihat gambar tu.

sekamar rindu berkata...

Baity,

memang ada..dan masih ada lagi lelaki yg hebat mcm tu

sekamar rindu berkata...

nurayunni,

sangat hebatkan?

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,


kak, sangat jarang ditemui lelaki yang mcm ni...

sekamar rindu berkata...

abu muaz berkata...

hahahhaa..ya ke, tuan? janganlah mcm tu..?

sekamar rindu berkata...

chegu abbas,

betul..hehe..memnag rasa cinta sejati.

sekamar rindu berkata...

d_LA,

tak pe..nanti bila line ok...tengoklah..

sekamar rindu berkata...

::astonishing az::,

sangat comel..

sekamar rindu berkata...

Myra Arshad,

saya pun tabik..

sekamar rindu berkata...

terima kasih pada yg sudi komen di enteri ini...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy