Rabu, 22 Disember 2010

ishhh....budak ni nak kena rotan kat cikgu ni...



ishh....budak ni...nak kena rotan ni.........hehe....pening kepala cikgu nak membetulkan yang ni...:))



25 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

haaa
cubit cubitt jeee

:Cikgu Akim: berkata...

haishhh..budaya hedonisme n pengaruh filem barat dah meracuni minda anak2 bangsa kita...

MAPPIAU berkata...

hahahahaha adoiiila bebudak ni advance betul la haih. main taram je hahahaha

Cahaya Kehidupan berkata...

owh,budak sekolah rendah pun dah kenal perkataan tu..isk2..apalah nak jadi...huhu =_=

Engku nor Hamidah Ear berkata...

aduh... geram campur nak tergelak

NuR si CiKGu RiBeNa berkata...

hebat budak tu..

Nur_cahayamataku berkata...

hehe macam mana la budak2 boleh terfikir perkataan tu ye..

nazirulhazwan~ berkata...

buruk giler perangai.hahaha
sape la ngaja tu.

check my latest entry:)

fadzilah berkata...

ni anak murid cikgu ke yg jwb camni?

syaza kelyza berkata...

hahaha , ni memang cari pasal sebenarnya :P

syaza kelyza berkata...

hahaha , ni memang cari pasal sebenarnya :P

shahraily berkata...

haha..macam2..

syuwai berkata...

haha.. budak tu sengaja ka ??

sekamar rindu berkata...

syuwai,

budak tu tak tahu..tu

sekamar rindu berkata...

shahraily,

memang mcm2..hehe

sekamar rindu berkata...

syaza kelyza,

memang cari pasal laaa..:)

sekamar rindu berkata...

fadzilah,

tak...:)

sekamar rindu berkata...

nazirulhazwan~,

tersalah tulis kot..

sekamar rindu berkata...

Nur_cahayamataku,

tersalah saja kot..

sekamar rindu berkata...

NuR si CiKGu RiBeNa,

terima kasih cikgu nur...

sekamar rindu berkata...

Engku nor Hamidah Ear,

budak2 memang mcm tu..:)

sekamar rindu berkata...

Cahaya Kehidupan,

entahlah..:)

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

hehee...tq puan..

sekamar rindu berkata...

:Cikgu Akim,

hehe...mcm2 kan..

sekamar rindu berkata...

Anisa Hang Tuah,

hehe..memang nak kena ni..kan..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy