Rabu, 29 Disember 2010

jadual dan buku ringkasan mengajar dah dapat hari ini..

buku ringkasan mengajar dah dapat dah hari ini


jadual mengajar 2011 pun dah dapat..

baru balik mesyuarat,,,,ishh,,penatnya dari pagi mesyuarat guru...rehat, makan tengah hari., solat sambung lagi mesyuarat,,,

dah dapat jadual persendirian untuk tahun 2011....semoga Allah swt mempermudahkan segala urusan saya..amin..


** mengantuknya..dan penat

18 ulasan:

hazlin berkata...

selamat mengajar cikgu!
semoga penuh wawasan!

Dinas Aldi berkata...

Salam dik,
akak esok mesyuaratnya...adehhh..
belum pegi lagi dah beradoi, kahkah!

ibuintan berkata...

as salam,

samalah kita... banyaknya lompang, banyak free tu, minit pun sikit je

semoga urusan di tahun 2011 berjalan lancar

MAPPIAU berkata...

teringat pulak mase zman sekolah dulu bile tengok jadual tuh, kalau dapat jer jadual tuh mesti nak kaler2kan hahahaha

belogmummy berkata...

selamat mengajar cikgu!!

elleyayah . berkata...

selamt mengajar cekgu.

Faaein Himura berkata...

DST tu subjek apa cikgu?

syira aka sepatu hijau berkata...

salam


wah seronok yea...malaysia menang sakan tu :D

sekamar rindu berkata...

syira aka sepatu hijau,


bukan senang msia nak menang ni..

sekamar rindu berkata...

Faaein Himura,


DST ( Dunia Sains & Teknologi)

sekamar rindu berkata...

elleyayah,

terima kasih..:)

sekamar rindu berkata...

belogmummy,

sama2..:) masih dalam cuti laaagi ni..

:)

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

hehe...mengimabu kenangan zaman bangku sekolah kan?

sekamar rindu berkata...

ibuintan,

minit sikit sebab banyak kerja2 di luar kelas..:)

masa byk abiskan di padang.:)

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,

selamat bermesyuarat kak dinas..:)

sekamar rindu berkata...

hazlin,

terima kasih..

:)

Dee Zahari berkata...

ha! buku rekod mgajar nie. yang mak saya punya dah tcabut. bru tulis profil gam buku tu dh ttanggal haha

Norhayati Rostam berkata...

sekarang dah pakai buku balik.
dulu pakai fail jek.
buku lambang kerajinan.
haha.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy