Rabu, 15 Disember 2010

Jom kita berkenalan ...dengan Blog Saya....


di saat saya kekeringan idea, abang ben mencetus idea pada saya...termasuk segmen ini, saya rasa sudah 5 segmen saya join segmen yang abang ben buat.. saja nak memeriahkan suasana, sambil dapat juga memeriahkan dunia maya ini.. terima kasih abang ben..



blog lama saya..

1. Bila Mula Buat Blog?

Saya mula membuat blog pada awal tahun 2009, dan blog pertama saya tersebut ialah ANAKLAUT. Namun, apa boleh buat, blog penuh kenangan suka duka tersebut sudah tak ada lagi..semunya tinggalkan kenangan manis buat saya. Janganlah ditanya sebab apa blog tersebut terpaksa dipadam..

2. Jumlah Follower (di saat saya menulis segmen ini), follower blog ini ialah 1129 follower. Syukur alhamdulillah..kerana blog picisan yang tidak seberapanya ini mendapat sebanyak itu followers

3. Berapa Traffic Harian

Tak banyak mana abang ben..sekitar 500-800 sehari saja...tu pun dah alhamdulillah..

4. Sehari Berapa Entri

Jumlah entri bergantung kepada kesesuaian masa...kalau tak sibuk banyaklah entri, selalunya entri sebelah pagi berkisar dengan berita-berita semasa, yang dipetik daripada akhabr-akhbar tempatan, mungkin para sahabat masih belum sempat menatap akhabar di awal pagi..so dengan berbuat demikian, sedikit sebanayk dapatlah sedikit info kepada blogger yang singgah.

entri di sebelah pagi dan dinihari pula, banyak berkisar dengan puisi2 yang biasa2..ringkas.. mungkin puisi 3 baris, empat baris..sebab time tu..banyak ilham yang datang..:))

5. Berikan satu blog yang saya suka baca.

Blog yang saya suka baca, tak lain dan tak bukan ialah blog BEN ASHAARI laaa.....



...penat

27 ulasan:

nur intan hazirah berkata...

ai dtg lepak sini lagi....
hehehe saya pun join segmen nie....
slamat berkenaln :P

baincardin berkata...

salam perkenalan.:)

*Jom layan 'Part 2' plak. ^_^

princeduyong berkata...

hehe...bagus bagus...promosi...

wida berkata...

rase cam nak tnya jugak kenapa blog tu di pdm..hehe.gurau jer..
moga2 berjaya dgn blog baru ni..

::..Dia daYa..:: berkata...

assalamualaikum

ooooooooooooooooo awak laa anaklaut tu yer.. tercari-cari jugak blog anaklaut, rupanya dah takder. dah tukar jadi sekamar rindu :)

Myaby berkata...

selamat berblogging.

secangkir madu merah berkata...

semoga blog yg ini berterusan...insyaAllah

sekamar rindu berkata...

secangkir madu merah,

insyallah..kak.

hehe..

sekamar rindu berkata...

Myaby,

awak pun sama..

sekamar rindu berkata...

..Dia daYa,

:))

sekamar rindu berkata...

wida,

:)) biarlah rahsia..

sekamar rindu berkata...

princeduyong,

promosi ala kadar..:)

sekamar rindu berkata...

baincardin,

salam...perkenalan.

sekamar rindu berkata...

nur intan hazirah,

sama2 memeriahkan..:)

cik violet berkata...

same2 join segmen..salam kenal ea ;)

nazirulhazwan~ berkata...

blog den x suke ea??:P

Syafiq Rosli berkata...

all da best

Zie berkata...

owh, ini blog anak laut rupanya..dulu slalu jugak jenguk cni...x perasan pulak dah bertukar,maklumlah byk sgt blogwalking..

Rozuan Ismail berkata...

salam perkenalan,,saya pak cek biola

sekamar rindu berkata...

cik violet,

terima kasih..join.:)

sekamar rindu berkata...

nazirulhazwan~,

semuanya sr suka..:)

sekamar rindu berkata...

Syafiq Rosli,

terima kasih..:)

sekamar rindu berkata...

Zie,

hehe....ingat lagi?? tq.

sekamar rindu berkata...

Rozuan Ismail,

salam perkenalan..:)

Zie berkata...

ingat lg blog anak laut tu..ala2 puitis gituh..hehe

most welcome..:)

sekamar rindu berkata...

Zie,

hehe..tq..

cikmimmie berkata...

all the best

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy