Isnin, 20 Disember 2010

kerenah orang kita...hanya di Malaysia saja yang berlaku ni.....

macam mana signboard boleh tutup lampu isyarat ni..??


sangat kreatif orang yg buat ni....:)


salah eja tu....sepatutnya.." Kurangkan Laju"


sempat sidai seluar di belakang van...ishh

no plat kereta tu...pelik betul laaa


gaya tunggang motorsikal yang bestt..:)


tak de tampat lain ke nak tidur nih....


tidur sampai kaki terjulur keluar tingkap.


lembu pun stop bila lampau merah....lembu sape la yang terlepas ni.


sah memang tak ada sape yang nak curi topi keledar tu..


apa jenis orang laaa..parking mcm ni....ishh


yang mana satu nak pergi ni...kiri atau kanan....??


kadang-kadang dalam kehidupan seharian kita kita banyak melakukan perkara-perkara yang pelik..tanpa kita sedari boleh menarik minat orang lain untuk bertanya...

semua gambar di atas adalah berlaku di Malaysia saja....tempat lain tak pastilah berlaku ke tak.....?.....so....layanlah gambar2 tu...dan buatlah pernilaian sendiri... yang mana yang baik..yang mana yang tak baik..yang baik..ambik buat tauladan..mana2 yang tak baik buatlah sempadan...




18 ulasan:

mialia berkata...

hahaha,,popular lmbu uh

Ainismaira berkata...

yg helmet tu lawak la.. hee.. xde org nak curi kot kalo die xkunci pon :D

abu muaz berkata...

lembu lebih faham undeng-undeng

NARDtheNERD berkata...

haha.

mmg pelik.
:))

Zie berkata...

hahahahah..pening tengok signboard pelik2..

ade je org terlupa nk angkat baju anak kat blakang keta..haha

::..Dia daYa..:: berkata...

hahaha,
adoi, kat Malaysia pun leh jadi macam tu ker

d_LA berkata...

HAHAHA..SUME PIC KLAKAR..HEHE

QasEh FarIhAh berkata...

hahaha mcm2 karenah kan.. lawak

yad'z berkata...

hurmmm... mcam-macam gelagat manusia sekarang ni... huhu

Nur Misnan berkata...

salam... hehehe... memang kreatif orang kita

zul permatang badak berkata...

yang topi tu...kalau tak kunci orang ambil juga,sitangan panjag dia tak kira baru ke,,,buruk ke...dia guna sekejap je..sampai tempat dia nak pergi tu....dia baling dalam lonkang...saya dah pernah kena...terkial kial beli topi baru...he..he..

misza berkata...

parking kat bwh rumah flat. seluar jatuh cantik je sangkut kat situ. yang papan tanda jalan sehala tu mungkin pekerja asing yang psg. depa tak tau baca.hehe.

ainnoraini berkata...

mcm2 ade ye...lawak pun ade...

yoreyore berkata...

haha~ aq suka helmat 2..aduh..2 pon nk knci,safety 2..haha

FH berkata...

hahaha terbaik lahh. ;)

MAPPIAU berkata...

malaysia memang banyak ragamnye..tapi yang tang helmet tuh memang tak boleh blah gelak guling2 dah nih hahahaha

Nordin berkata...

adeh, hahahah

Tips survival di hutan - versi orang sabah

Mama Zara berkata...

keling mabuk suka la tido merata2. mama penah jumpa tbaring tepi jalan. tangan dia depa kan. rasa nak lanyak je :))

Jom Baca: Ko Masuk Islam Sebab Nak Kahwin Kan? dan Mari Melawat Binatang Siri I (Gajah $%*(&))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy