Selasa, 21 Disember 2010

kisah peminta sedekah seksi dan brutal..

agak seksi peminta sedekah ini..


menunggu kereta untuk meminta sedekah drp pemandu


sedang meminta sedekah..


pemandu kereta mungkin tak nak bagi duit..

peminta sedekah naik atas kereta...




sangat brutal dan ganas...kalau mcm ni..janganlah di harap orang akan belas kasihan nak bagi sedekah.........

kalau berlaku di Malaysia kes mcm ni agak2 apalah yg patut kita buat...?





credit: www.dauspozi.com

12 ulasan:

princeduyong berkata...

huyooo...brutal tu...

Rozuan Ismail berkata...

x cukup duit nak beli baju kot..

MAPPIAU berkata...

kalau kat malaysia kan ape kate hempokk je ngan stereng kete hehehehe. mengade eh hihihi

eiyda berkata...

singgah..minta tolong undi eiyda untuk BBPM boleh?pilih ~eiYdA~ ya,tQ http://bpm-undip2.blogspot.com

Niena Ainina berkata...

giler brutal laa. haha

Tanpa Nama berkata...

dia ni mesti bekas gengster atau maffia hongkong ni..

-papairfan-

mia.lia berkata...

hehe..mcm bukan pminx sdekah je
uh name nye pemaksa sedekah..hehe

rossoneri berkata...

oh moooo kat mana ni...

Pink Pearl Lady berkata...

anda telah di tag dlm contest cik nini,mai la tengok.....

FaraCuna berkata...

wowowow..brutal nya...haha

ANATI SOKI berkata...

heheh.. mmg btol la pminta sdekah. nk beli baju dah takde duit.. heheeheh

Syafiq Rosli berkata...

pergh..nseb bek kt mlysia xde..huhu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy