Isnin, 13 Disember 2010

kisah pengantin bodoh



Ucup baru saja menikah, tetapi tidak tahu caranya bagaimana mahu "bersama" dengan isterinya.

Ucup : Mak macam mana caranya "bersama" dengan isteri tu...?

Ibu : Bodoh kau ni.....ishhh... kamu tidur la di atas dan isterimu tidur di bawahmu…

Esoknya…

Ucup : Ibu, kasihan semalam Milah digigit nyamuk kerana tidur di bawah katil..

Ibu : ishhh..ishh...kamu ni...!!


..lawak petang

9 ulasan:

wida berkata...

org zaman sekarang bukan cam org dulu2..lg advance ada lah!

Tanpa Nama berkata...

dia belum khatam habis tu...hehe..keciann kat bini dia ..kan..hehe

.......jgn buat mcm tu tau!! :P

ainnoraini berkata...

aikk!! itu mcm org adaa kaaa...

baincardin berkata...

Demam HDR dah kembali! jom layan....^_^

gadisBunga berkata...

hahaha!!! persoalannya sekarang, ada lagi ke org mcm tu? lalala

s1t1 2uL41k4 berkata...

sangat lurus org dulu2.

atehqshe berkata...

Salam sekamarrindu,

pernah dengar peribahasa *bodoh-bodoh alang?

si ucup kategori tu kot..sian wife dia kan!tapi tu dulu2 kot..tak taulah ade lagi orang camtu dizaman yg serba canggih nie...:)

Myaby berkata...

nasib baik bukan isteri dia tidur bawah rumah

*rumah dulu dulu rumah papan*

ahsfantasy24 berkata...

aseny da xdak owg cam nei,
hehhee... ^^<

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy