Jumaat, 17 Disember 2010

mimpi dalam mimpi...


malam dalam mimpi..
kita bertemu
kau mendakap kemas
penuh kelembutan
yang ku nampak hanya kasih sayang..
yang ku tatap adalah cinta..
suci..

malam dalam mimpi..
ku membawamu berjalan-jalan
ke pasar-pasar kain
kita cuma melihat kain-kain itu.
tak membeli..
dan kau tak tanya kenapa?

mimpi dalam mimpi
kita berjalan lagi..
sehingga sampai ke kedai makan
kita duduk dan pelayan mula.
menghidangkan juadah
ku makan dengan tertib
sambil kau temaniku makan..
dengan sopan
dengan kasih sayang..

selesai makan kita pulang..
aku pun terjaga..
aku sendirian cuma..
hanya ditemani setia caca dan cici
Ya Rabbi..

dalam terpingga-pingga
subuh pun tiba..


5 ulasan:

nur intan hazirah berkata...

mungkinkah mimpi menjadi realiti???

MAPPIAU berkata...

sape caca dan cici? ehehehe nak kenal bolehhhhh hiks..

sekamar rindu berkata...

salam..

caca dan cici,

kucing saya...puan

sekamar rindu berkata...

nur intan hazirah,

insyaallah...

MAPPIAU berkata...

owwhh kucing yea...setianye kucing tuh temankan cekgu tidooo :).

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy