Selasa, 28 Disember 2010

Natalie Portman singgah blog aku...bermimpikah aku..??

Natalie Portman di Guest Book Saya dari New York City


ada tertera "New York"

Jelitawan Hollywood

Pagi ini bila online..sambil-sambil dok cari idea untuk taip entri mata saya terpandang pada Guest Book Saya....terpandang akan nama Natalie Portman dari New York City...

lepas tu mata saya tercari-cari kat traffic..kot-kot ada perkataan New York.....rupa-rupanya ada perkataan tu.. tapi kebenarannya belum pasti.. namun sangat mengejutkan.. siapa Natalie Portman ni? saya cari nama dia di google..baru tahu beliau ialah seorang bintang glamour di Amerika Syarikat....


ishhhh..biar betul...anda boleh baca mengenai Natalie Portman di sini


.....aku sedang bermimpikah..????....

11 ulasan:

amiey lee berkata...

wauuuuuuuuuu giler la natalie portman dtg ...dia ada blog gak ke ek?? heee

syira aka sepatu hijau berkata...

salam

bermimpi kot, tu kuar ayat 'aku' tue, kalau normal saya kan :)

Miss Izah Mohamed berkata...

waaaahhhhh....! cayalah... hehe

nahmy berkata...

wow!...kena buat kenduri doa selamat tu...

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

wooiiyyooo dasyat tuhh... good good.. :D

dya adriza berkata...

wah!!!!!!!!! klu jumpa, suruh dia singgah blog saya ek haha!

MAPPIAU berkata...

waaaaaaaa tahniah cekgu dah peringkat antarabangsa dah belog cekgu nih, tahniah tahniah hehehe

M I A J A M A L U D D I N berkata...

hahaha..

Dinas Aldi berkata...

Salam dik,
huiyoh! Natalie Portman singgah, cayalah!

Nur berkata...

wahhhh :)

bidadari berkata...

salam SK...

woww..wanita jelita singgah blog SK yer!
tu bukan bermimpi SR...benar2 kenyataan...:)
tahniah untuk cikgu...!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy