Rabu, 22 Disember 2010

Nenek 77 tahun lahirkan anak kembar


Seorang nenek yang berusia 77 tahun, Omkari Panwar melahirkan anak kembar seorang lelaki dan seorang perempuan.

Pelik tapi benar. Kekuasaan Allah, ada yang nak anak tak dapat-dapat sehingga kahwin bertahun-tahun. Ada seorang kenalan yang sampai tapi pastu dua-dua kahwin lain tak dapat anak juga. Saya juga tak pasti sampai umur berapa wanita tu monopous.



Ya Allah..

41 ulasan:

wida berkata...

biar betull..kembar pulak tu.
tp tu semua kuasa ALLAH..

Myra Jay berkata...

Rezeki nenek tu.. Alhmdulillah, moga dia dpt mmbesarkan anaknya tu..

wahida berkata...

mcm x percaya je kan? tapi itulah dikatakan kuasa Allah...

Anisa Hang Tuah berkata...

wahhh
old mummy..

syuwai berkata...

kuasa Tuhan kan..

kita ni hanya merancang, Allah yang menentukannya >.<

aNaYaNa berkata...

waaahh...dapat baby kembar dia?uish..nenek ni pun bergaya lagi..hehe

deqla manjew berkata...

nenek nih asal dr mn?

gadisBunga berkata...

rezeki...dah Allah nak bagi kan? hihi...best betul kembar laki pompuan. :)

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

allah punya kuasa.....

Tanpa Nama berkata...

rezekinya leh dapat anak kembar pulak di kala umur 77 tahun..tahniah buat nenek itu..hehe


p.s:............lagu yang mendayu-dayu...meruntun jiwa..

Myaby berkata...

wah

hebat nenek nih!

h/p - Saya Fobia Dengan dot dot dot

Myaby berkata...

wah

hebat nenek nih!

h/p - Saya Fobia Dengan dot dot dot

Myaby berkata...

wah

hebat nenek nih!

h/p - Saya Fobia Dengan dot dot dot

abu muaz berkata...

suami wanita ni umurnya berape cikgu?

Mar berkata...

wah kuasa allah,,..boleh plak doktor bnarkan ea,..

::astonishing az:: berkata...

bahagianya lah nenek tu...semuanya kehendak Allah kan..

anakibu berkata...

KUASA ALLAH S.W.T.....REZEKI...

Mama Zara berkata...

bestnya dapat anak kembar :)


Entry terkini:
Kemalangan? Apa nak buat ni???
Kehidupan seorang callman siri I

Daring Women berkata...

kuasa Allah tiada siapa yg boleh jangka kan...Subahanallah

✿....rossa alina....✿ berkata...

kuasa ALLAH... :)

amira ramiza berkata...

waa~
hebat seyh!

sarah honey berkata...

huish,dekat negara mana ni?

MAPPIAU berkata...

hmmm betul tuh, semua tuh kekuasaan Allah :), kite hanye merancang.

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

tuhan berkuasa melakukan apa saja..

tq sudi komen kat sini puan..

sekamar rindu berkata...

sarah honey,

kalau x silap saya di India..

sekamar rindu berkata...

amira ramiza,

sangat hebat kuasa tuhan

sekamar rindu berkata...

Daring Women,

betul..nampak mcm mustahil tapi Allah Maha Berkuasa..

sekamar rindu berkata...

✿....rossa alina....✿,

betul...kuasa Allah tiada siapa yg boleh menghalangnya..

sekamar rindu berkata...

anakibu,

betul..puan...semuanya rezeki..

sekamar rindu berkata...

::astonishing az


pasti sangat bahagia..

sekamar rindu berkata...

Mar,

pasal doktor benarkan tu tak tahulah mcm mana..

.

sekamar rindu berkata...

abu muaz,

entahlah..saya tak tahu tuan...

sekamar rindu berkata...

Tanpa Nama,

rezeki perempuan ini...

tq singgah..

sekamar rindu berkata...

Alimaz-Kembara Terasing,


ya...Allah Maha berkuasa..

sekamar rindu berkata...

gadisBunga,

memang rezeki dia...pasti bahagia hidupnya..

sekamar rindu berkata...

aNaYaNa,

memang sangat bergaya..:)

sekamar rindu berkata...

syuwai,

ya....tuhan maha berkuasa...'

sekamar rindu berkata...

Anisa Hang Tuah,

wp tua..namun masih hebat tu,

sekamar rindu berkata...

wahida,

memang mcm tak percaya...tapi tulah kenyataannya..

sekamar rindu berkata...

Myra Jay,

memang rezeki nenek tu

sekamar rindu berkata...

wida,

kuasa tuhan tiada siapa yg menghalangnya....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy