Jumaat, 17 Disember 2010

Parah…! Sepasang Kanak-Kanak Melakukan Hubungan Seks!











Tentu kita semua geleng kepala dan beristighfar panjang bila tengok gambar aksi kanak-kanak ini. Usia mereka mungkin sekitar 3 ke 4 tahun tapi dengan apa yang mereka lakukan cukup untuk buat kita mengaru kepala yang tak gatal.

Di usia semuda ini pun mereka dah pandai meniru aksi hubungan pasangan suami isteri tak taulah bila mereka dah besar nanti.


Dengan keruntuhan moral yang semakin membimbangkan sekarang ini tak mustahil perlakuan kanak-kanak ini akan dapat kita saksikan di Malaysia suatu hari nanti jika tiada tindakan PALING WAJAR dari rakyat dan pihak pemerintah. Apa pendapat anda.


sumber: besf of blog

bulu pun belum tumbuh ada hati nak buat seks.....itulah betapa cepatnya kanak-kanak meniru gaya orang dewasa....semoga mendapat sedikit pengajaran.

60 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

banyak pengaruh ni..tv,internet,video..huh

lady XOXO berkata...

YA ALLAH....

Anisa Hang Tuah berkata...

segan nak tgok
ya Allah

ape lah nak jd dgn dunia skrg nii

AYuNG berkata...

uihhhh....bia betul????????

nur intan hazirah berkata...

terkedu....

Ayuni berkata...

mesti diorg tgk kt maner2 tu...ei, parents diorg xsedar ke?

AnneRaini berkata...

OMG...tak terkata bile tgk gambar2 ni...sedihnye

Wanita Mutalib berkata...

ya Allah. :( zaman sekarang.

ainnoraini berkata...

ya allah...terkedu seketika bile nengok gambar ni...

nak nangis pun ade...

eB@mamaAerish'n'Aed berkata...

eh open betoi tuh?... xkan x der org sdr... hadoi....

forever love berkata...

dunia akhir zaman....astagfirullah

tomatokering :) berkata...

haishhh.. budak2 pon dah pandai ke..adess.. sedih bile tgk..macam2 dah skang.

farah berkata...

Allah,pa nk jd nieyh

ainakhani berkata...

aish gile ah !

Faarihin berkata...

takutnya.. terang-terangan plak tu.. astaga..

Cik Azizah berkata...

Astagfirullah al azim!! takutnyer zaman skung...
budak2 pon da tahu wat maksiat...

Nica berkata...

rasa nak menangis... dgr lagu lak feeling... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

atehqshe berkata...

salam sekamarrindu,

yaALLAH....anak-anakku...
minta dijauhkan !
tak sanggup sy nak skroll down kebawah...

mungkin pengaruh dari tv,vide0 ker...entahlah!
apa yang penting kita sebagai ibu/bapa jagalah anak masing2..didiklah MEREKA dengan agama yg sempurna..insyaALLAH.

s1t1 2uL41k4 berkata...

tak terkata..

sarah honey berkata...

ya allah....teruknya akhir zaman ni...

Norhayati Rostam berkata...

Macam bukan di Malaysia je.
Jumpa di mana ni?

✿....rossa alina....✿ berkata...

berderau darah..TAKUT!!

mintak2 dijauhkan dari family saye..

dya adriza berkata...

astaghfirullah.. sebab tu pentingnya peranan seorang guru tu dalam mendidik bakal generasi akan datang huhu

ZieSalikan berkata...

ya Allah...
naik bulu rome saya melihatnya...
bagaimanakah anak-anak saya membesar nanti...

Zie berkata...

student2 kwn2 sy ponnnn buat mende itu jugak walaupun baru tingkatan 1..

kesian parents diorg..

♥ fara myra ♥ berkata...

ya Allah. terkejut. huhu

Solihin Zubir berkata...

Astaghfirullahalazim..
berderau jantung tgok..

eman berkata...

Astaghfirullahalazim...
ape nk jd zmn sekarang :'((

abu muaz berkata...

zionis yahudi tersenyum lebar .

adan berkata...

terkejut sangat2...

sekamar rindu berkata...

adan,

wp berlaku di negara lain..tapi tak mustahil berlaku di malaysia juga tu..
kalau tak diawasi...

sekamar rindu berkata...

abu muaz,

mesti dah tuan...tulah agenda yahudi..

sekamar rindu berkata...

eman,

mcm2 berlaku...dunia akhir zaman..

sekamar rindu berkata...

♥ fara myra ♥,

memang terkejut..sangat terkejut..

sekamar rindu berkata...

Zie,

aaaik..??? ya ke..???

sekamar rindu berkata...

ZieSalikan,

minta dijauhakn..semua tu..

:)

sekamar rindu berkata...

dya adriza,

sangat setuju...:)

sekamar rindu berkata...

✿....rossa alina,

sangat terkejut...:)

sekamar rindu berkata...

Norhayati Rostam,

ya memang bukan kat malaysia..tapi tak mustahil akan berlaku di Malaysia..kalau tak hati2

sekamar rindu berkata...

sarah honey,

sangat teruk...sangat memalukan./.

sekamar rindu berkata...

s1t1 2uL41k4,

memang tak terkata...sedih..

sekamar rindu berkata...

atehqshe,

semoga kita dijauhakn...benda2 mcm tu..

sekamar rindu berkata...

Nica,

sedih...tak kisahlah budak ni di negara mana sekalipun..perbuatan ini memberi impak kepada kita semua.

sekamar rindu berkata...

Cik Azizah,

semuanya pengaruh org2 dewasa..budak2 mudah terikut..

sekamar rindu berkata...

Faarihin,

budak2 memnag tak tahu apa...

sekamar rindu berkata...

farah,

dunia akhir zaman cik farah..

sekamar rindu berkata...

tomatokering,

budak2 mudah sangat terpengaruh apa yg dilihat..

sekamar rindu berkata...

forever love,

memang akhir zaman..

sekamar rindu berkata...

eB@mamaAerish'n'Aed,

tu la pasal..satu pun tak sedar..ishh

sekamar rindu berkata...

ainnoraini,

saya pun terkejut...:)

sekamar rindu berkata...

Wanita Mutalib,

dunia akhir zaman..mcm tulah..

sekamar rindu berkata...

AnneRaini,

tulah realiti yg terpaksa kita hadapi..

sekamar rindu berkata...

Ayuni,

ya mungkin...

sekamar rindu berkata...

nur intan hazirah,

saya pun...

sekamar rindu berkata...

AYuNG,

betul tu..

sekamar rindu berkata...

Anisa Hang Tuah,

kenyataan yg dihadapi zaman yang akhir ni..

sekamar rindu berkata...

lady XOXO,

terkejut kan?

sekamar rindu berkata...

Rozuan Ismail,

setuju dengan awak..

sekamar rindu berkata...

terima kasih atas komen2 sahabat2 saya..

ahsfantasy24 berkata...

kew tiru mak ayah die nei,
adeh sila waspada..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy