Isnin, 27 Disember 2010

Pelik: Kucing dan tikus berkawan baik.....wah..!

mula2 kucing ni nak makan tikus ni

kucing termenung....seketika..dia ingat anak dia..kalau haiwan lain makan mcm mana??

tikus pun nak join sama hisap susu mak kucing..memang baik betul


kucing dan tikus berkawan baik



ibu kucing mula-mula nak makan si tikus tu...lepas tu mungkin kucing tu rasa kesian.. tak jadi nak makan..kira baik jugalah ibu kucing ni..

so..akhirnya kucing dan tikus berkawan baik....





5 ulasan:

sakdi berkata...

tengok muke kucing tu ngah geget tikus tu pon muke xrela, haha kucing kite kat rumah pon nampak tikus,dia tengok je, cis!

sakdi berkata...

tengok muke kucing tu ngah geget tikus tu pon muke xrela, haha kucing kite kat rumah pon nampak tikus,dia tengok je, cis!

Cik Mus berkata...

haha, comel

sicomot-comel berkata...

alahai..
kucing pown boleyh jadik baek..
ini kan manusia..

Cik Kira berkata...

owww..so sweet n comey...>.<

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy