Rabu, 1 Disember 2010

Perunding Seks laa konon......


Sepasang kekasih, Geoff Daniels, 55, dan Sarah Moore, 39, menjadi perunding seks dengan memberikan khidmat nasihat selain melakukan hubungan seks dengan pelanggan mereka, lapor sebuah akhbar semalam.

Geoff pernah meniduri 2,162 wanita termasuk 49 anak dara manakala Sarah pula telah melakukan seks bersama 3,323 orang lelaki termasuk 52 orang yang mendakwa masih teruna.

Mereka memberikan khidmat nasihat kepada pelanggan lelaki dan wanita di kebanyakan negara seperti di United Kingdom, Amerika Syarikat, Perancis dan Australia yang mengalami masalah dalam melakukan hubungan seks.

Kedua-duanya turut melakukan hubungan seks bersama pelanggan bagi meyakinkan mereka supaya lebih berkeyakinan dalam hubungan itu.

Sarah pernah tidur bersama seorang pesakit lelaki berusia 76 tahun yang dihantar oleh isterinya untuk meningkatkan ketahanan seksnya.

"Kami tidak dibayar sebarangan untuk memuaskan nafsu orang lain dan kami juga bukan pelacur," kata Sarah yang mengakui telah kehilangan dara pada usia 15 tahun.

Bagi menjamin kesihatan mereka, pasangan itu wajib menggunakan kondom semasa mereka melakukan hubungan seks.

Menurut Sarah, dia dan kekasihnya berasa bangga dengan pekerjaan itu dan tidak pernah berasa bersalah kerana tidur dengan orang lain.

Bayaran yang dikenakan pasangan itu untuk mendapatkan khidmat nasihat seks ialah antara £150 (RM737.37) hingga £300 (RM1,474) untuk satu pertemuan. - Agensi



dunia...oh dunia..kerana duit sanggup buat apa saja...

26 ulasan:

♥-- emieysandra --♥ berkata...

sedihnyer, ade jugak org yg camni..
p/s : xphm dgn tajuk entri sbnarnye, mybe slh typing ;)

Miss Nina berkata...

uishh .
job macam ni pun ada jugak yaa .
hohooo !

MAPPIAU berkata...

gulp ! dahsatnyer dieorang nih. Macam2 betul la skang ni kan.

Miss SurferParadise berkata...

yang jenis macam ne pun ada ...
ish2.. dunia akhir zaman ...

abu muaz berkata...

jadi mungkin suatu hari nanti akan ada juga bangsa kita menawarkan khidmat ini.

Tok Esah berkata...

melampaunya.. ade juga kerja mcm ni.. laknat!!

gadisBunga berkata...

hahaha!! amik kesempatan di dalam kesempitan la tu namanya...

salam singgah. :)

beautiful_rose berkata...

ini kerja gila namanya....

Dinas Aldi berkata...

merepek sungguh! kerja ambik kesempatan.

School Of Tots berkata...

Asset paling berharga ialah Agama. Tanpanya manusia hilang arah, ibarat kuda tunggangan menerjah debu2 di jalanan.

kak Erna berkata...

SR..memang sah bukan islam..

hafiz berkata...

takde keje gamaknye

sekamar rindu berkata...

hafiz,

mcm2 kerenah dunia...janji dapat duit sanggup buat apa saja..

sekamar rindu berkata...

kak Erna,

betul..memamg bukan beragama islam..tapi dari segi moraliti walau apa agama sekalipun ni adalah perbuatan yg x beretika..

sekamar rindu berkata...

School Of Tots,

suka ayat2 awak..


A"sset paling berharga ialah Agama. Tanpanya manusia hilang arah, ibarat kuda tunggangan menerjah debu2 di jalanan."

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,

ambik kesempatan duit dapat seks pun dapat..

sekamar rindu berkata...

beautiful_rose,

sangat gila...

sekamar rindu berkata...

gadisBunga,

tu laa tu...:)

sekamar rindu berkata...

Tok Esah,

sangat melampau..sambil2 runding tu..ishh..dapat..

sekamar rindu berkata...

salam..tuan abu muaz,

yang kurang didikan agama...akan ada terikut2 jadi mcm ni..

sekamar rindu berkata...

Miss SurferParadise,

ada...janji dapat duit..

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

pada dia orang..dia bangga..bukan kita..

sekamar rindu berkata...

Miss Nina,

keje yg dapat duit..

sekamar rindu berkata...

♥-- emieysandra --♥,

duit punya pasal..

hazatulnabila berkata...

da baca dlm kosmo semalam...wahhh...khidmat nasihat apakah ini? yang tak terfikirnya mereka sama2 tak kesah tidur dengan orang laen sebab tujuannya membantu...huhu...dunia2...macam2 boleh berlaku sebab duit...

AdiaLuze berkata...

Glluupppp...TErkelu lidah akak membaca brita2 'panas' cam nih...

Ni agak2 ada tak org2 VVIP yang berubat dgn depa ni??? Hummmmpphh

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy