Selasa, 7 Disember 2010

Pesta Mabuk Warga Indon di Sungai Buloh.......










beberapa gambar pesta liar pekerja/warga Indonesia di tapak kontark berdekatan dengan Hospital Sungai Buloh, Selangor..


sumber : best1ofblog

27 ulasan:

aliza berkata...

gila org indon nie..
da cam tempat dia dah.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

ayoyoyo....

kat tapak kontrak pon jadi...

TERKINI: HANG BILA NAK KAHWIN?

JOM JOIN GATHERING?

kelisa_samudera berkata...

2nd jakarta is coming.

IMANSHAH berkata...

isy2 datang sini buat huru hara..haip

hafiz berkata...

benda2 tu dah jadi hiburan diorg..belum tgok dangdut2 kampung lagi..setakat inul tu kira 10%

Citarasa Rinduan berkata...

subhanallah...

aoa nak jadi nie..tak ada laporan ke pihak berkuasa ker>

nie dah ada bukti..laporkan jer

azieazah berkata...

Wahh eksklusif gambar ni...

Tapi bolehkah depa ni berhimpun macam ni? Ada permit ker tu? Pihak berkuasa tak tahu kah?

Marina Monroe berkata...

Emm..apa nak jadi mat indon dan minah indon..
Negeri mereka dah lah kena gempa bumi, sekarang buat maksiat di bumi kita pula.

gadisBunga berkata...

eiii...melampau! cemana boleh dapat gambo2 tu?

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

yarrkkk...geli laa

MY RECENT POST : Jom pegi Digi K-POP Live Concert di Malaysia

abu muaz berkata...

di malaysia semuanya beresss.

sekamar rindu berkata...

salam...tuan abu muaz,

kan Malaysia Boleh kan..:))

sekamar rindu berkata...

Princess MOMOY,

memang geli...dan memualkan..

sekamar rindu berkata...

gadisBunga,

memamg melampau..

sekamar rindu berkata...

Marina Monroe,

nak releks la tu..dah penat2 kt tapak pembinaan...

sekamar rindu berkata...

azieazah,

berhimpun di tapak pembinaan..polis pun x tahu..

sekamar rindu berkata...

Citarasa Rinduan,

pihk berkuasa mungkin sedia maklum..

sekamar rindu berkata...

hafiz,

setuju dengan kamu hafiz..

sekamar rindu berkata...

IMANSHAH,

tu la cikgu..

sekamar rindu berkata...

kelisa_samudera,

ya betul tu...kalau x ada pengawasan dengan teliti..akan jadi tu..

sekamar rindu berkata...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr,

jadi..:)

sekamar rindu berkata...

aliza,

dah jadi mcm tempat dia dah..

MIMIE AIZA berkata...

uishh bahaya nihh

azana berkata...

x senonoh...apa la nak jadi..

Shiela Latif berkata...

tengok kat gambar pun dah tak sanggup...janganlah terjumpa kat mana mana... =((

ainakhani berkata...

mak aih . ganas !

My Bloggie ! berkata...

mak oi. perut buncit pun ade. how to solve it ?? :D

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy