Isnin, 13 Disember 2010

Rasukan toreh kemaluan anak




SEREMBAN – Entah apa yang merasuk fikirannya, seorang tukang kebun sanggup bertindak di luar batasan kemanusiaan apabila dia tergamak menoreh kemaluan anak lelakinya yang berusia empat tahun dengan sebilah pisau Jumaat lalu.

Kejadian pada waktu pagi itu dikatakan berlaku di rumah yang didiami mereka di Taman Desa Dahlia, Senawang di sini.

Ketika itu, lelaki berusia dalam lingkungan 30-an tersebut dikatakan berada di situ bersama anaknya yang masih belum berkhatan. Isterinya pula sedang berpantang di rumah keluarganya di Jempol dekat sini selepas melahirkan anak ketiga mereka beberapa hari sebelum kejadian.

Selepas menoreh kemaluan anaknya, dia kemudian bertindak membawanya dengan menaiki motosikal ke rumah saudara perempuannya di kawasan berhampiran. Wanita itu dipercayai pengasuh kepada kanak-kanak itu.

Sepanjang perjalanan, kanak-kanak itu sentiasa menangis.

Sebaik meninggalkan anaknya di situ pada pukul 12 tengah hari, dia tergesa-gesa mengambil seorang lagi anak lelakinya, Mohd. Nazimi Norazmi, satu tahun, di rumah wanita itu sebelum membawanya menaiki motosikal ke Kuala Pilah. Jarak antara dua lokasi itu sejauh 22 kilometer.

Dia kemudian meninggalkan anaknya bersendirian di tempat mengambil wuduk di sebuah surau di Kampung Lanjut Manis, Kuala Pilah tanpa mencederakannya.



11 ulasan:

MAPPIAU berkata...

ya Allah, apelah salah anak tu, kejam nyer manusia zaman sekarang ni oh.

sedihnyer :(

honeyvsbee berkata...

gila kot...hai mcm2

AdiaLuze berkata...

SR,,,ni biter hari ni ker? Eeeiii..seramnye...Sian budak tuh..mesti trauma seumor idup kaann...

Rasanye, bpknye msti ada tekanan emosi yg menyebbkan jadi camtu...

Myaby berkata...

konfem kene rasuk!!!!

takot!

ciEk NiENa berkata...

ya allah, terkedu sekejap baca berita ni. urm..

Anisa Hang Tuah berkata...

sedihnya cite ni
menakutkan pun ade

d_LA berkata...

Apa nak jadi ngan manusia zaman skang ni...byk sgt bnda x masuk dek akal berlaku skang ni T_T

ahsfantasy24 berkata...

ades..
nei mengong ke gile..

hsrat nk jd mudim xtrcpai kot,
naye kt c budak tu..hmm~

ahsfantasy24 berkata...

ades..
nei mengong ke gile..

hsrat nk jd mudim xtrcpai kot,
naye kt c budak tu..hmm~

nieNn_Luv berkata...

macam2 hal orang sekarang nie.. :( :( bila nilai agama semakin kurang inilah jadinya. huhuhu

ierdahaszahida berkata...

giler ke apa? tak der perikemanusiaan lansung ..bodoh sungguh...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy