Khamis, 9 Disember 2010

SARAH ORKED FOLLOWER KE 1000 SAYA....

Cik Sarah Orked

Cik Sarah Orked


Pagi ini Sekamar Rindu mencatat sejarah kerana tepat jam 12.59 minit pagi tadi follower SEKAMAR RINDU telah mencecah 1000 orang ....Sukanya hati Sekamar Rindu, dan blogger yang bertuah tu ialah blog sarah's fairland ( Sarah Orked)..

Tagline Blognya :

"hye hey hello..! belog ini kepunyaan sarah orked. ringkas padat dan mampat fullstop"

sebagai blogger yang baru setahun jagung, angka 1000 cukup besar pada saya..

Siapa Sarah Orked ini?

beliau seorang gadis yang berasal dari Kuala Lumpur dan sekarang ini menetap di Pulau Pinang. tulah yang saya tahu setelah melihat dan menjelajah di segenap blognya.... Beliau yang meminati penyanyi seperti Yuna, Maher Zain, Tilu dan Azlan And The Typewriter. Yang lain-lain saya tak tahu....

Terima kasih juga kepada follower2 lainnya yang sudi follow blog saya......



alhamdulillah....

17 ulasan:

mira ellyna berkata...

tahniahh gila hebat la.. kamu.

NARDtheNERD berkata...

tahniah dah sampai 1000.

:))

Aqilah Nur berkata...

wahhh..dh smp 1000. :D

MIMIE AIZA berkata...

waaa.. tahniah2...

sekamar rindu berkata...

MIMIE AIZA,

terima kasih ..mimie

sekamar rindu berkata...

Aqilah Nur,

alhamdulillah..

sekamar rindu berkata...

NARDtheNERD,

terima kasih Nard..

sekamar rindu berkata...

mira ellyna,

tak hebat...saya blogger picisan saja..

::..Dia daYa..:: berkata...

salam, wah hebat blog nie

Pengikut jew pun dah ada sampai 1002 pagi nie

MAPPIAU berkata...

tahniah sekamar rindu!! keep it up yea:)

wida berkata...

tahniah..teruskan berblogging

Myaby berkata...

hoyeh

dah 1000

best!

atehqshe berkata...

salam sekamarrindu...

wah2...tahniah follower mencecah ke 1000 yer..hebat!

saya maseh baru....baru nak merangkak hihi

sarah berkata...

wahhh..! sukaaa..!
terharu..!
semua ada.. hee ^^
terima kasih sekamar rindu :)

sarah berkata...

eyh-eyh, tertinggal :)
sarah belajar je kat penang, cuti pulang ke ganggang balik.. ngehee~ ^^

ainakhani berkata...

congrats la kamu (:

nunama berkata...

tahniah Cikgu! :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy