Khamis, 9 Disember 2010

Sein, Nana mangsa ketujuh badi cerai Sehati Berdansa

Sein dan Nana Bercerai Talak Satu



SHAH ALAM – Glamor menari, rumah tangga tunggang terbalik. Bagaikan terkena badi, satu demi satu rumah tangga pasangan yang pernah menyertai program hiburan realiti, Sehati Berdansa berdepan krisis yang berakhir dengan perceraian.

Terbaru, pasangan juara rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga, Sein dan Nana disahkan bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam.

Sein dan Nana merupakan pasangan ketujuh program realiti Sehati Berdansa yang bercerai setelah rumah tangga mereka dilanda badai.

Sein atau nama sebenarnya Syed Hussein Syed Mustafa, 27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak satu pada pukul 2.45 petang semalam selepas mahkamah membenarkan permohonan cerai yang difailkan Nana atau nama penuhnya Noor Diyana Muhammad, 26.

Hakim Syarie Zainor Rashid Hassin dalam penghakimannya memuji langkah yang dibuat oleh pasangan itu untuk menyelesaikan isu perceraian mereka secara baik.

“Setelah mendengar tuntutan, fakta kes dan keterangan kedua-dua pihak, mahkamah berterima kasih kepada kedua-duanya kerana mengikut peraturan sebagaimana apabila bernikah, begitu juga bila hendak bercerai,” katanya.



21 ulasan:

kakcik berkata...

Glamour bukan jaminan bahagia!

CGG berkata...

sedihnye:(

MAPPIAU berkata...

sian anak dieorang ish :(

d_LA berkata...

lerrrr..cerai jugak ker??isy..isy..dunia dunia..

::..Dia daYa..:: berkata...

salam

muda lagi dah cerai...
comel pasangan nie
tapi jodoh tak panjang

nurkass berkata...

subhanallah..lagi kes cerai berai..apa nak jadi lah ..

beaty berkata...

yes..glamor bukan segalan2nya

alinac lover berkata...

tu la kan

msuk je sehati berdansa ada je yg akan bercerai

dwaty berkata...

DAH CERAI?????
PATUT LA SEHATI BERDANSA DAH TAK ADA LAGI... DIGANTI DGN BUKAN ARTIS PLAK..

sekamar rindu berkata...

dwaty,

nak buat mcm mana..jodoh x panjang..

sekamar rindu berkata...

alinac lover,

jodoh pertemuan di tangan tuhan.

sekamar rindu berkata...

beaty,

apa ada pada glamer kalau hidup tak bahagia sampai bercerai berai..

sekamar rindu berkata...

nurkass,

jodoh pertemuan x panjang..

sekamar rindu berkata...

:..Dia daYa,

ya jodoh x panjang...nak buat mcm mana..

sekamar rindu berkata...

d_LA,

bila sudah tiada persefahaman, tulah jalan terakhirnya..

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

sangat kesian...

sekamar rindu berkata...

CGG,

sedih juga..

sekamar rindu berkata...

kakcik,

betul tu kakcik..

ainakhani berkata...

ala sedihnya kenapa cerai !!!
menci menci .

sekamar rindu berkata...

ainakhani,

jodoh tak ada..nak buat mcm mna..

Solihin Zubir berkata...

sein.. lelaki idaman dlm cita adamaya..
x sgka.. cerai jugak.. adeyh...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy