Selasa, 21 Disember 2010

Shahir AF8 Bermasalah Disiplin, Balik Kampung..!



Shahir yang dikatakan menghadapi masalah disiplin sejak kebelakangan ini sedang berehat di kampungnya di Kampar, Perak. Kata ibunya melalui mStar, kesihatan Shahir agak terganggu dan dia memerlukan masa untuk menenangkan fikiran/berehat. Ibunya juga minta maaf bagi pihak Shahir dan berharap semua pihak memberikan masa kepadanya dan memberikan kerjasama yang sebaiknya.

Shahir dikatakan mula menimbulkan masalah apabila beberapa sesi fotografi yang telah diatur dibatalkan pada saat-saat akhir (masalah pribadi). Selain itu, dia juga gagal hadir semasa sesi mencabut nombor giliran sempena Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL25) anjuran TV3 baru-baru ini, dan tidak muncul dalam Konsert Ria 2010 pada malam Ahad lalu di I-City, Shah Alam, Selangor (sebab migrain).




..janganlah buat mcm tu....

21 ulasan:

Miss Ziela berkata...

syahir jgnla gitu...tak bagus tu..wuhuhu

Faarihin berkata...

kesian shahir.. moga dia sihat kembali lah..

Sepatu Hijau berkata...

salam

terima kasih :(

MIMIE AIZA berkata...

oke shahir nanti kita jumpe dekat batu berangkai eh. hahah

Amna.Qadeeja berkata...

huhu cian shahir,mmg de sbbla 2 dyer wt cm 2

gadisBunga berkata...

alamak...berita tak berapa nak best ni...

Anisa Hang Tuah berkata...

shahir hensem

Pink Pearl Lady berkata...

kesiannya,harap shahir cepat sembuh n boleh teruskan kariernya...

ANATI SOKI berkata...

baru je jadik artis.. dah jadik cmni.. haaaish... jgn jadik mawi udah ler

chentaMAYA berkata...

asal plak dah syahir~

Rozuan Ismail berkata...

ayo!!jgn wat gitu ok..anda tu artis baru..bukannya diva,,huhu..so,behave yourself

sekamar rindu berkata...

Rozuan Ismail,

setuju dengan awak tu zuan..

sekamar rindu berkata...

chentaMAYA,

hehehe..entahlah..

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,


bnyak contoh2 dah ada di depan mata..

sekamar rindu berkata...

Pink Pearl Lady,

harap2 mcm tulah..:)

sekamar rindu berkata...

nisa Hang Tuah,

yes..hehe..memsng hensem

sekamar rindu berkata...

Amna.Qadeeja,

pihak astro perlu ambik langkah pro aktif bagi mengatasi maslah ini..

sekamar rindu berkata...

MIMIE AIZA,


kat mana batu berangaki tu?

sekamar rindu berkata...

Faarihin,

ya sangat kesian..

sekamar rindu berkata...

Faarihin,

ya sangat kesian..

sekamar rindu berkata...

Miss Ziela,


betul...saya setju dengan kata2 awak tu..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy