Isnin, 20 Disember 2010

surat pengakuan dari murid...ishh



sebagai guru...saya tengok muka pelajar pun dah tau budak ni buat ke tak kerja rumah..tak payah nak bagi alasan yang tak masuk akal mcm ni...hehe...siap cakap kucing makan kertas latihan..ishh....mcm2 budak-budak ni..


nak auta cikgu ek..?......

........

7 ulasan:

Sepatu Hijau berkata...

salam

perlu ke sy buat surat mcm tu jugak?

Anisa Hang Tuah berkata...

cikgu,maafkan lah anak murid tu

Rozuan Ismail berkata...

pengakuan ikhlas dan eksklusif ni

MAPPIAU berkata...

hahahaha mesti fening kan tiap2 hari ade jer peel budak2 nih..hiks

Zie berkata...

hahahhaa...student kita pernah buat benda sama gak time kita praktikal awal tahun ni...tp xde lah dia tulis kena mkn kucing..x masuk akal kucing mkn..bajet2 cikgu xtau le tu?haha

agak2 la wahai student2 sekalian..jgn menipu lebih2, ckit2 aje ye..

EnHEar berkata...

hahah... pengakuan ikhlas..
perrgg..
kucing tu cikgu maaf kan.. tapi kamu.... mmmmmmm...

;)

ANATI SOKI berkata...

anat penah ngajar tadika dulu.. mmg diorng suke tulis2 cmni bg kt cikgu diorng.. sbb diorng nk gitau sndiri diorng takut.. hehehehe..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy