Ahad, 26 Disember 2010

TAJUK: 500 BLOG !



Saya join lagi segmen abg ben..kali ini Segmen 500 Blog pula....


Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..

Saya seorang guru yang kini bertugas di bandar Seremban, Negeri Sembilan tujuan menjadi blogger bagi mengisi masa-masa lapang di samping dapat berjumpa dengan ramai orang, tanpa mengira lapisan umur, kecil, besar, tua dan muda, lelaki dan perempuan..uniknya dunia blogger ini.

Bermula tahun 2008, menjadi blogger, dan selagi terdaya ..InsyaAllah..saya akan teruskan blogging ini... terima kasih kepada abang ben yang selalu membuat dunia blog ini "panas" dan semakin menarik...hehe.





16 ulasan:

sarah berkata...

nak join juga! :)

~ch@wi~ berkata...

saya dah join dah...hehehe

pearl jade berkata...

all the best ya

Mayra Hilton berkata...

wewit! jalan jalan cARik pasal neh

selamat berkenalan :)

from 500 blog (Ben Ashaari):D

Mimiey.. (^-^) berkata...

slm kenal dr mimiey...

nasyieen.blogspot.com

micky eyqa berkata...

keep blogging ye ^_^

salam perkenalan d cik eyqa

Laili berkata...

salam perkenalan. dari segmen Ben Ashaari 500 Blog.

jom join sekali Peraduan Teka Kek Secret Recipe di blog saya.

* saya pun cikgu juga :)

nazirulhazwan~ berkata...

samat kenal.1st time dtg sini<-- ayat poyo, padahal da 345 kali dtg sini:P

Myra Ayreen berkata...

salam kenal ....


saya salah seorang dari segmen ni ...


jenguk saya balik eyh !

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

suka cartoon berkata...

hai salam perkenalan..got ur blog from BA..nice to know u...

jejak ditinggalkan agar mudah untuk dijejaki...

kidin berkata...

salam singgah

nice blog. sila lah melawat blog saya pula lepas ni, kat http://kidin-hut.blogspot.com

selamat berhubung

Papa Mifz berkata...

salam kenal dr papa mifz yer..:)

apisv2 berkata...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog abg ben;D

blog apisv2

Murni Delights berkata...

salam perkenalan..he..he

Shaherah berkata...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan..

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

mcm ni lah berkata...

good job i follow you

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy