Khamis, 9 Disember 2010

TAJUK SEGMEN CERPEN KREATIF : KISAH KEMBARA SEORANG AKU..








Aku mengeluh..apakah ini suratan? Kini seumpama kembara di tanah gersang mencari setitis air, namun yang ku jumpa ialah kehampaan. Aku ialah seorang pengembara yang sedang menyusuri dan mencari pelangi di balik kabut yang hitam,, semoga di suatu hari nanti di akhir pengembaraanku akan ku temui keindahan yang membahagiakan, mencari setitis air di sebalik kehijauan dedauan yang akan menerangiku melangkah dalam hidup yang fana ini.

Wahai alam raya...dunia ku yang penuh duri..aku terlahir dari dunia yang hilang dan kesepian...jika ini takdir aku pasrah..

( 86 patah perkataan)

Blog Ben Ashaari, menganjur segmen ini...siapa yang nak join boleh lah join..


......

16 ulasan:

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

bahasa yg indah.. i loikeee

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

perghh...memang power ayat.
momoy suka
good luck bro
MY RECENT POST : Plectranthus rotundifolius (Poiret) Sprengel - APA TU ?

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

perghh...memang power ayat.
momoy suka
good luck bro
MY RECENT POST : Plectranthus rotundifolius (Poiret) Sprengel - APA TU ?

Tanpa Nama berkata...

Ho voluto pubblicare qualcosa di simile sul mio sito e questo mi ha dato un'idea. Cheers.

MAPPIAU berkata...

Good Luck yea :).

azieazah berkata...

Ayat best, tapi cerita masih samar...

Tapi misteri itulah yang sebenarnya menjadi penarik.

Segmen tu dah ditutup, kan?

Citarasa Rinduan berkata...

SR--
ada lagi rahsia yang belum awak olah..bijak sungguh cikgu mengolah cerpen.
sebelum nie baca puisi indah cikgu..saya terikut2

sekamar rindu berkata...

Citarasa Rinduan,

sekadar nak memeriahkan saja kak..:))

sekamar rindu berkata...

azieazah,

cerita samar sebab abg ben dah tetapkan hanya 1oo perkataan saja...huhuhu

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

tq puan..

sekamar rindu berkata...

Tanpa Nama,


"Ho voluto pubblicare qualcosa di simile sul mio sito e questo mi ha dato un'idea. Cheers."

yang ni saya tak faham..apa maknanya ni..:)

sekamar rindu berkata...

Princess MOMOY,

hehe...ayat yg biasa2 saja..

sekamar rindu berkata...

THE LEKAT LEKIT STORY,

terima kasih...singgah komen..

nunama berkata...

semoga berjaya! :)

Lulu caldina berkata...

good luck yer..

sarah berkata...

good luck! :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy