Isnin, 20 Disember 2010

tak patut buat mcm ni.....


Siapalah yang pasaangkan kipas mcm gini..memang cerdik kalau nak jimatkan elektrik.. sangat susah betul nak capai suis tu.... suis dok kat atas sana...ishhh.melampau betul laaaaa..

kalau dah dapat on kan kipas tu..pun masalah juga kerana bila time..nak off kan kipas pun jadi masalah besar.. nanti ada kes yang terputus kepala kang......

mcm2 hal......:)





8 ulasan:

mialia berkata...

hahaha,,,nih mcm dngki je,,hehe

six.september =_= berkata...

lol
camni pon ada ke

gadisBunga berkata...

betul2 ada ke ni? hahahahahaa

Anisa Hang Tuah berkata...

hehehe
sgt cerdik akalnyee

Sepatu Hijau berkata...

salam

dia marah awak kawan dgn saya ke?

serabut ah pk. kalau awk berterus terang tak boleh ke?

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

kecerdikkan melampui batas telah mencipta kebodohan yang tiada tandingan.. kekekekekeke

MAPPIAU berkata...

terus tak terkate ape dah ish ish ish..ade jugak peel macam ni yea adoiila...hahahaha

ANATI SOKI berkata...

kehkehkeh.. kreatif

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy