Sabtu, 4 Disember 2010

wanita bertudung..tapi nampak seluar dalam...ishh..





semasa jalan2 di blog Apa Yang Melekit-lekit Hari Ini. saya terkejut apabila terpandang gambar, seorang muslimah bertudung dengan memakai pakaian yang sangat seksi...terkejutlah.. pakai tudung menutup aurat..tetapi di bahagian seluarnya pula pakaiannya sangat nipis..hingga menampakkan seluar dalam yang dipakai..

dalam hati berkata..sangat hebat wanita2 muslimah sekarang ni... walaupun bukan semua yang berpakaian mcm ni, namun perbuatan sebegini boleh menjatuhkan maruah wanita-wanita yang bertudung lainnya....



-- .......

45 ulasan:

FasiHaH SupiaN berkata...

Astaghfirullahalazim....
apabila tak tahu batas aurat, asal tutup saja cukup..ini juga akan menjatuhkan maruah muslimat lain..sedihnya..kalau tak pakai tudung ok lagi, bolehla buat2 macam minah salleh ke ape...

nurawanees berkata...

aduhsss..sgt malu la..baek xyah pkai tudung terus kalo cmnie kn...mcemarkan maruah tudung jek...

Anisa Hang Tuah berkata...

sangat memalukan

Qamarul berkata...

die pki tudung sebb taknak kene sunburn tue...

Miela Tahril berkata...

masayaALLAH....dasat bt0l...

sarah-najwan berkata...

mak oihh..
jika org ini ada saudara mara/kawan atau suami..dorang tak tegur ke?

diharapkan kita semua beringat2lah..

♥ fara myra ♥ berkata...

huuu, fesyen kah mcm ney? huu sngt memalukan

Hanis MY berkata...

huhu malu2... zaman sekarang dah macam2 fesyen, pernah jumpa wanita pakai skirt pendek tapi bertudung ish2 pelik betul...

.sweet-ants. berkata...

dia x aspect seluar tu bila basah jd cmtu kot

wAnA berkata...

Astaghfirullah..
Memalukan..

ANATI SOKI berkata...

adussss..habis jatuh saham... adeeeeih....

abu muaz berkata...

tumpah air mataku melihat ini semua.

Ms Nathirah berkata...

Ini bukan tutup aurat,ini balut aurat (T___T) sedihnya. Memalukan la.

azieazah berkata...

..hmmm

anak sapa tu?
BINI sapa tu?
dan

MAK sapa tu?

aliza berkata...

sungguh x patot.

Mommy 2 Imans berkata...

seperti melepaskan batuk ditangga..

sekamar rindu berkata...

salam.. Mommy 2 Imans,

sangat memalukan...

sekamar rindu berkata...

aliza,

memang tak patut..

sekamar rindu berkata...

azieazah,

tak tau..anak sape..:)

sekamar rindu berkata...

Ms Nathirah,

sangat memalukan..

sekamar rindu berkata...

salam..tuan abu muaz,

saya pun tak tahu nak kata apa.

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,

hehe..jatuh..memang jatuh..

sekamar rindu berkata...

wAnA,

amat memalukan...

sekamar rindu berkata...

.sweet-ants,

mungkin juga..tapi tak kan tak sedar langsung..

sekamar rindu berkata...

Hanis MY,

memang memalukan...

sekamar rindu berkata...

♥ fara myra ♥,

tu la pasal..sangat tak elok dipandang..

sekamar rindu berkata...

sarah-najwan,

sepatutnya tegurlah...tu yg sepatutnya..

sekamar rindu berkata...

Miela Tahril,

sangat dasat...

sekamar rindu berkata...

Qamarul,

haahah..betul laa tu agaknya..

sekamar rindu berkata...

Anisa Hang Tuah,

sangat memalukan...

sekamar rindu berkata...

nurawanees,

aaah..tudung tu fesyen saja..

sekamar rindu berkata...

FasiHaH SupiaN,


tu la...moga saya tak lihat lagi gambar2 yg mcm ni..

Solihin Zubir berkata...

ish! sgt memalukan dan memualkan!

ShueQry berkata...

come on, think positive!

Mungkin dia tak sedar yang seluar tu bila basah, sampai nampak tembus camtu..sebelum terkena air, dia mungkin tak tahu yang seluarnya tu bila basah tetiba jadi transparent.

Dia tak tahu akan ada seseorang tangkap curi gambar dia time dia seronok bermain air, sebab tu dia steady aje..

Mungkin,masa dia di situ, tak ramai orang ada, so dia berani pakai seluar tu...mungkin selepas dia perasan seluar dia tu tembus pandang, dia akan tukar.

-ShueQry-

raudhah berkata...

awk nak tahu tak, background music awk mmg kene la ngn entri ni.

hehehe..di persinggahan. tp knp kita rasa selamanya kita dapat berada di dunia. Memalukan sungguh.

siti fatimah berkata...

omg -.- tak kan die xperasan ?
xkan kawan die xtego ? grrrr

sekamar rindu berkata...

siti fatimah,

mungkin juga tak perasan...mungkin.

sekamar rindu berkata...

raudhah,

hehe..ya ke?...

sekamar rindu berkata...

salam..ShueQry,

Mungkin dia tak sedar yang seluar tu bila basah, sampai nampak tembus camtu..sebelum terkena air, dia mungkin tak tahu yang seluarnya tu bila basah tetiba jadi transparent.

"Dia tak tahu akan ada seseorang tangkap curi gambar dia time dia seronok bermain air, sebab tu dia steady aje..

Mungkin,masa dia di situ, tak ramai orang ada, so dia berani pakai seluar tu...mungkin selepas dia perasan seluar dia tu tembus pandang, dia akan tukar.."


mungkin...tq singgah komen..

Tanpa Nama berkata...

Saya pernah lihat muslimah bertudung litup pakai jubah dan kain dalam,stokin kaki dan sarung tangan. Tapi yang terkejutnya ketika dia sedang duduk ditangga sambil mendongakkan kakinya, seluar keciknya kelihatan dengan jelas kerana kain dalam dan jubahnya turut tersingkap ketika dia dia sebegitu. Apa lagi pameran percumalah nampak jelas giler bahagian spender da warna putih hehehe

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

Ni la masalah nyer biler jenis berlengging pastu pakai plak baju tee yang selalu budak2 ompuan bertudung buat.
adehhh...mebi dia x sedar biler legging dia yang sama ngan kulit tu kena air- nampak abessss
nak tutup , tutup la betul2

WEEKEND PROJECT-Sin Chan dan Prangkap Nyamuk

Tanpa Nama berkata...

Huhuhu pakai jubah tapi nampak seluar dalam ??? parah tapi aku pun pernah gak ternampak, ada satu muslimah budak U kot baik punya duduk kat atas batu kat pantai habis tersingkap jubah dia nampak segala dalam jubah tuhhh huhuhu ramai gak yang nampak, spender kaler putih tapi pakai kain dalam putih siap stokin dan sarung tangan segala, spender tayang abis nampak jelas a jelas

faisal_aT berkata...

mak aih...gile beso spende...buleh wat kain pelekat...

jas berkata...

bek pakai G aje
biar btol2 TUTUP!

jas berkata...

baik pki G string je

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy