Isnin, 20 Disember 2010

wanita kita berpakaian bogel pergi kenduri kahwin..


antara pic yang paling sadis saya jumpa...tak tahu nak kata...tengok majlis la nak berpakaian mcm ni...tempat kenduri janganlah pakai mcm ni....kalau saya tuan rumah...saya akan menyuruh wanita ini pulang saja...ianya mencemarkan sesuatu majlis.....semoga mejadi pengajaran buat semua....jaga sikit maruah tu......sangat mengganggu laa.mcm ni...



64 ulasan:

CEPET berkata...

memang sadis..
tak tahu la apa nak jadi masyarakat sekarang nni

Ayuni berkata...

fesyen skang nie, klau tegur ckp xnk pkai inner, pns, kt kedai2 kain pun dh bnyk kain jrg2, yg x jarang ssh sgt nk cari....

MiSzy DiaN berkata...

slalu nmpk org ppuan pkai mcm ni kalu majlis org kawin..
kita nk tgk pn segan..
huhuhu..
tak kan dorg tak prasan kan?

nasib bek mak ajar pakai pkaian sopan kalu g mana2 majlis atau kuar..

Ujang9897 berkata...

wow...hehe...sengal

Ummi Izzah berkata...

ya tuhan....tak tau nak kata apa..

Citarasa Rinduan berkata...

astafirullah


apa nak jadi dgn masyarat kita


SR, ayu ada buat contest...jom join

SURIA AMANDA berkata...

agak2 la kalau nak berfesyen pun...malu weh...tersebar luas kat internet...

Pendekar Berkuda berkata...

tak mampu nak menolong..tolong kutuk je la... sangat tak sopan !

mia.lia's profile berkata...

malu je..hehe,,
skang baju jarang cmnih da jdi trend
raye susa btol nk jumpe baju krung cm dlu
gi knduri,,pki tudung,,bju jrang,,
heish

nazirulhazwan~ berkata...

fuh!da la berlemak.huh

MiYOKO TACHIBANA berkata...

kalo tak mampu nk tegur, kite perlu membenci dlm hati...tp, itula selemah-lemah iman....

syaza kelyza berkata...

teruknye dye ni , tatawu malu langsung .

cik aied berkata...

Ya Allah...sampai macam ni sekali??

nazirulhazwan:berlemak???hahahaha

Lis Amir berkata...

fesyen skrg makin mengarut. benda macam ni pun bleh tlepas pndang. macam macam.

Gen2Merah berkata...

tak pasal2 orang lelaki macam aku dapat rezeki tengok pempuan berpakaian macam ni.. hehe.

Tu kalau sekali pandang... Kalau terkedua tiga kali---> Hmmm, kami pun terheret sama dgn dosanya. Wahai wanita, jangan kamu dijadikan senjata Iblis untuk memerangkap kaum lelaki ya

rabiatul berkata...

Org zaman skrg. Tak tahu nk ckp apa da.

Nazirulhazwan ; HAHA.

Myaby berkata...

ala kenapa tak tangkap dari depan

NGAHAHHAHAHA

mahirahnazlim berkata...

serupa takyah pkai baju je . HAHA
x patut betul

Nur Mudrikah berkata...

upss..terkantoi dia pakai kaler ape..haha

tapi zaman skang dah susah nak jmpa pakaian yang tebal2, byk yg nipis je..kulit bawang pun tak sejarang tuh..huhu

smoga kita djauhkan,,amin

Daddy Ziyyad berkata...

kalau iya pun nak berSEKSI, pastikan lemak2 kat badan tu tiada/seminima mukmin. Anda menyebabkan orang lain SEKSA tengok lemak anda(disamping dapat dosa).

hafiz berkata...

Aduh...
konpius..
aku tak pasti ni 1st time dia pakai baju camtu..atau sebelum ni lagi teruk kot..

Bagi golongan lelaki kat kenduri tu
sure pakat2 tgok..
apa nak dikata...

~aSFaLiZa~ berkata...

ni mmg jenis pmpn tak tahu malu. ckp mcm mana pun bukan reti bahasa. kena rogol pun lum tentu sedar diri

:"♥Warnida:"♥ berkata...

ish ish ish klu ja pn pkai la inner dlm bju tu....baik tak yah pkai bju luar tu....dh nk tnjuk sngt..aduyaiii!!

MSS berkata...

gmbr ni dah diphotoshopkan..dy pakai inner kot..harap maklum

husna berkata...

pergh,memalukan.sobs.

mia.lia's profile berkata...

pndai plak uh,,plih satu set ngn kain,,hehehe

aida4eva berkata...

dia lupa nak pkai inner agaknya..hoho

::..Dia daYa..:: berkata...

baik tak yah pakai baju itam tu

Jeely jelly berkata...

bek dye bogel terus je.. ntah ape2 je lah...

raziellia berkata...

hailaa..
tak tawu malu ka tak perasan baju tu telebih jarang nih ??
kecian kecian..

MAPPIAU berkata...

isshh tak paham la nape la mesti nak pakai macam tuh haihhhhh...

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

mungkin nak glamer lebih kot puan..:)

sekamar rindu berkata...

raziellia,

hehe.entahlah...:)

sekamar rindu berkata...

Jeely jelly,

entahlah..bogel tak mungkin la kot..:)

sekamar rindu berkata...

::..Dia daYa,

dasat cadagan awak tu..:)

sekamar rindu berkata...

aida4eva,

mungkin laaa tu..:)

sekamar rindu berkata...

mia.lia's profile,

hehe...dia pun pandai juga...

sekamar rindu berkata...

husna,

memang memalukan...:)

sekamar rindu berkata...

MSS,

yang tu..entahlah...tak tahu nak kata apa...:)

sekamar rindu berkata...

:"♥Warnida:"♥ ,

nak terlebih glamar..:)

sekamar rindu berkata...

~aSFaLiZa~,

malu? memang tak malu..kalau malu dia tak buat mcm ni..

sekamar rindu berkata...

hafiz,


fiz, yang tu tak tahulah saya...:)

sekamar rindu berkata...

Daddy Ziyyad,

hehehhe..setuju dengan daddy..:)

sekamar rindu berkata...

Nur Mudrikah,

memang zaman sekarang susah nak cari pakaian yg tebal2..tp alasan tu tidak boleh digunapakai di tempat2 yg mcm tu.:)

sekamar rindu berkata...

mahirahnazlim,

hehehe..:)

sekamar rindu berkata...

Myaby,

hehe..tak tahu la pulak..ambik pic di google..

sekamar rindu berkata...

rabiatul,

memmg susah..nak cakap apa..zaman sekrang kan zaman moden kan...:)

sekamar rindu berkata...

Gen2Merah,

heheheh..kau ni gen2merah...:))

sekamar rindu berkata...

Lis Amir,

entahlah tak tahu nak kata apa..

sekamar rindu berkata...

cik aied,

hehehe..ada la sikit lemak..:))

sekamar rindu berkata...

syaza kelyza,

dari sego morliti dia tak patut pakai mcm tu..

sekamar rindu berkata...

MiYOKO TACHIBANA

betul..benci dalam hati.tulah yang mampu dibuat..

sekamar rindu berkata...

nazirulhazwan,

lemaknya nak seksi, nak buat mcm mana.

sekamar rindu berkata...

mia.lia's

betul..dah jadi trend dah sekarang...

sekamar rindu berkata...

Pendekar Berkuda,

memang tak bersesuaian..nak seksi boleh..kat rumah bolehlah seksi.:))

sekamar rindu berkata...

SURIA AMANDA,

betul..:)

sekamar rindu berkata...

Citarasa Rinduan,


entahlah kak..tak tahu nak kata apa..

:)

sekamar rindu berkata...

Ummi Izzah,

dunia di akhir zaman, mcm nilah..

sekamar rindu berkata...

Ujang9897,

hehe..sangat sengal..

sekamar rindu berkata...

MiSzy DiaN berkata...

ya..tak mungkin tak perasaan..

sekamar rindu berkata...

Ayuni,

hehe..entahlah puan..:)

sekamar rindu berkata...

CEPET,

memang sadis...:)

sicomot-comel berkata...

hahaha..

law selim melim xpe gaks..

ni tak,,nmpk ternakan lemak je lbeyh!

Tanpa Nama berkata...

zaman skang mmg mcmni,sume nk bg nmpk seksi
kalo kt kuliah tu dh ramai pkai bju kurung yg jarang2,lg dahsyat ad yg x pakai spender pg clas.tu lg teruk

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy