Jumaat, 14 Januari 2011

akibat terlebih sayang...



kerana terlebih sayang..........sanggup lelaki ini bawa motor kesayangannya dan letak atas tilam dan tidur sambil peluk motornya...waah..sayangnya....

org mcm ini..kalau ada isteri pun tak dilayannya....yg dilayan cuma motor sajalah......

sangat malang jika ada suami yg mcm gini..



4 ulasan:

Hoce berkata...

sayang sangat kat motor nmpk..

Sekamar Rindu berkata...

Hoce,

hehe..sangat sayang betul..:)

Kaseh berkata...

sabo je la kalau dapat suami camni.,haishh.

MAPPIAU berkata...

hahahaha masyarakat sampai maca tu sekali, ni kalau papairfan buat macam ni jugak nih siapp!! die hahaha.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy