Selasa, 11 Januari 2011

bila gadis berpakaian seragam sekolah masuk kedai peralatan seks..apa motifnya..??

apa motif pelajar sekolah yang masih memakai pakaian seragam masuk ke kedai menjual peralatan seks??

zakar palsu yang turut dijual ramai remaja perempuan melayu membelinya..


payu dara tiruan yang dijual ramai lelaki yang membelinya..


pegawai penguatkuasa memeriksa kedai yang menjual kedai menjual peralatan seks



agak-agaknya sebab apa pelajar sekolah dalam gambar di atas masuk ke kedai menjual peralatan seks?? apa yang nak dibelinya...




20 ulasan:

fara_dikri berkata...

sebab dye nak beli la k0t ?
zzz =='
haha

apezs shah berkata...

wooo banyak persoalan tu. tetapi dalam fikiran membeli ape yg diiginkan seperti dalam photo. Oh susah nak teka.

Edy Fee berkata...

nak beli buku rujukan.(alasan nye kat mak dia la) haha

MAPPIAU berkata...

errkkkk apekah?? ish ish ish

iamzulfadli berkata...

positif thinking = jumpa abang kerja kat situ

http://www.sisiberbeza.com/

iamzulfadli berkata...

positif thinking = jumpa abang kerja kat situ

http://www.sisiberbeza.com/

iamzulfadli berkata...

positif thinking = jumpa abang kerja kat situ

http://www.sisiberbeza.com/

Azwazee Mohd Daim berkata...

haish..;(

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

adalah tu... hahahah!

Pearl Kaz berkata...

oh.. oh... emmmm....? *fikir*
entah.. huhu

Nurul Aima Hj Kaim berkata...

takut pla tengok gmbr d atas

secangkir madu merah berkata...

window shopping je..

Jeely jelly berkata...

siyes x penah tau ade kedai jual cmtu...
hmm.. sbb dye nk wat kajian dlm kedai tu.. huhu

ibuintan berkata...

macam-macam hal..

aima in luv berkata...

haha,,, ape la budak tue... agak2 arr

eddy syrol berkata...

sebab dia dah besar :p

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...

onani barangkali,, yerkkk !!

Kaseh berkata...

isk isk isk..

abu muaz berkata...

alat bantuan mengajar... kalau guru masuk ke kedai ni...tapi kalau pelajar kenapa ya?

KaYraKamaL berkata...

mayb sebab die nak jual balik dengan harga yg tinggi
hehehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy