Sabtu, 8 Januari 2011

bila laki bini bergaduh...aku dah jadi susah nak tido...


kadang2 time nak tido tu laa mcm2 la berlaku.....masa nak lelap mata tu lah...belakang pulak rasa gatal..ishh... nak suruh orang garu...tak ada orang yg nak tolong garu...terpaksa la cari penggaru...( entah mana letak laaa..?) perut pun sakit laa...ish..time dok mengadap laptop tak de la pulak rasa mcm tu..

dan time nak tido paling tensoin bila ada jiran sebelah "bergaduh laki bini.".alahai...ganggu betul laa...malam-malam mcm gini sepatutnya tido...tapi jiran aku ni "bergaduh" ...kak...abg..kalau nak gaduh..gaduh laa senyap-senyap...jiran nak tido ni..mengganggu ni..:)) aduh..ishh

tapi bila fikir2 malam2 mcm ni logik ke bergaduh?...mungkin "bergaduh" lain la tu kot..bergaduh laki bini la tu agaknya...tapi janganlah bagi dengar kat jiran sebelah rumah...malu la sikit kak oooi.....


bunyi yang terlalu ghairah...

8 ulasan:

hafiz berkata...

suruh diorg sambung tengahari esok ler

mia.lia berkata...

ha3..soh dy gi otel je

kiwi berkata...

sbr2..

s.y.a.r.q berkata...

kah kah kah kah..... Kuat bet0l bunyi smpi dgr kat umah jirann....

Edura Hanum berkata...

kalau indian gaduh lagi mak aiiiii..duk tingkat bawah tapi smpai tingkat atas leh dengor..

the GirL berkata...

haha.. sabo je le....

a.samad jaafar berkata...

kihkihkih... nasib aku tak paham..nanti rakamkan pergaduhan tu.. aku nak dengar dan buat penelitian tahap kegaduhannya itu..kihkihkih..

bidadari berkata...

salam SR,

tu gaduh perang mulut ker ape tu...
ker gaduh sampai keluar suara2 yang menyeramkan...hihihi
hormat lah sikit jiran sebelah...
umah cikgu dekat sesangat ker dgn jiran yg bergaduh tu..?
kalau umah APT setahu sy lah cikgu..
jiran sebelah kentut pon silap2 bulih clear dengar UHUK..... (sorrry..D)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy