Sabtu, 29 Januari 2011

cara nak elak.. lewat bangun tido...sesuai untuk semua



ini adalah satu cara yang paling sesuai untuk mengejutkan anak-anak..supaya bangun awal...so tak de lagilah yang lewat ke sekolah...

untuk orang dewasa pun boleh cuba cara ini......



9 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

kalau tak bngun jugak,x tahu nak cakap apa dah..

Anna berkata...

jam tu brpe kuat? saya jenis susah bngun ni. :)

Nieza Micha berkata...

hahaha... cara ni wat saye teringat seseorang lah... saye penah suh dia lekat hp kat telinge..XD

HoneyMadu Ku berkata...

hihih. bekesan ta cara nie??

n u r k i m a berkata...

mmg bley pekak lau wat cmtu...huhuhu~

Anitafasha berkata...

Mak oi.. Ni boleh pecah gegendang telinga ni..

MAPPIAU berkata...

hahahaha boleh pulak macam tuh macam2 tauu hikhikhik

Cik Syue berkata...

wakaka.. boley pekak tinge seminggu gini,, hehe

deqla manjew berkata...

hahaha..lawak tol..bole pecah gegendang tinger la lau cmnih...hee

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy