Khamis, 20 Januari 2011

cucu tendang datuk sendiri sampai mati



Saya sangat terkejut membaca berita ini..sampai nya hati seorang cucu menendang dan memukul datuknya sendiri hingga patah tulang rusuk sebelum menghembuskan nafas yang terakhir dua hari selepas mendapatkan rawatan di hospital?..memang betul cucu setan macam ini.. Cucu Setan ini naik angin kerana permintaan wang RM 100 yang diminta daripada datuknya tidak dipenuhi oleh beliau..

peristiwa yang berlaku di Nibung Tebal ini sungguh menyedihkan....apalah nak jadi dengan anak muda zaman sekarang?? sudah tak ada nilai hormat langsung lagi dah kat orang tua.. ingin membaca lebih lanjut...


10 ulasan:

eddy syrol berkata...

sedih la cucu mcm ni... bek matikan je time kecik..adehhhh

Sekamar Rindu berkata...

eddy syrol,

memang sangat sedih sampai hati tendang datuk sendiri...memang setan..

Eda berkata...

xde perikemanusiaan langsung.

AiDa AzRyN berkata...

tergamak dia wat cm2.. hmm :(

MiSzy DiaN berkata...

kesian atok dia..
sanggup pula cucu dia wat mcm tue..

| cik azeya | berkata...

kecik kecik tanak mati, dah besar menyusahkan org. adoyy

Sekamar Rindu berkata...

| cik azeya |,

betul...

Sekamar Rindu berkata...

MiSzy DiaN,

sanagt kesian...tak patut buat mcm tu

Sekamar Rindu berkata...

AiDa AzRyN,

cucu jenis apakah ni?

Sekamar Rindu berkata...

Eda,

bila sudah tak ada lagi nilai hormat pada org tua inilah jadinya

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy