Selasa, 18 Januari 2011

di mana kakak saya.....??


saya mencari kakak saya....seumur hidup saya.saya tak pernah tahu yang saya masih ada kakak...bila ibu meninggal dan ayah kena stroke...baru dimaklumkan oleh ayah hal ini...hati jadi sebak....dan sayu...keliru.....kalau ibu belum meninggal...mesti dia kecewa sebab ayah menduakan cintanya....

kenapa ayah sembunyikan hal ini...?...

namun saya tetap menghormati ayah saya......dan sayang pada dia..tambah2 lagi skrg ni ayah sedang sakit.....


30 ulasan:

mia.lia berkata...

huuu..hrp jumpe :)

^mISz MatAHarIEy^ berkata...

sabar k.. semoga anda bertemu dengan kakak anda.. n semoga ayah anda juga cepat sembuh...

akmall berkata...

oo....sedihnya...takpelah...yg penting sekarang...cari lah kakak tu.....selagi masih nyawa dikandung badan...hukhukhuk..

Eiymah Fahimah berkata...

Kesiannya dekat awak..bnyakkan bersabar k.Saya doakan awak akn jumpa kakak awak tu satu hari nnti..Insya-Allah

sya fiqa berkata...

sabarlah dalam mengharungi setiap ujain y Allah turunkn kt kita...

ada hikmah d sebalik kejadian ini..
Allah xkn turunkn sesuatu ujian kalau hambaNya xmampu utk memikulnye

:)

Wyna Nubies berkata...

tabah dengan dugaan~
Dugaan itu tanda allah menyayangi kita :)

Miss Ran berkata...

betulke?

Dinas Aldi berkata...

semoga berjaya jumpa dengan kakaknya tu ya. jangan difikirkan sangat tentang hal menduakan tu, itu kisah silam & pasti ada kisahnya yg tersendiri. lagipun ayah tengah sakit sekarang, janganlah dirunsingkan fikirannya dengan pelbagai persoalan.

sissyira berkata...

salam

dari jauh saya mendoakan semoga cikgu akan ketemui dengan kakak cikgu itu...

tapi kenapa lelaki sering menyakiti hati wanita, benar dia ayah, tapi dia telah melukakan hati wanita yang telah melahirkan kita. walaupun dosa ayah dengan anak hanya ada 3 . tapi itu bukan bermakna mereka berhak berbuat sesuka hati. duhai lelaki..

Tanpa Nama berkata...

abg...jangan bersedih...semoga abg akan dapat jumpa kakak yang dicari..hanya takdir menentukan segalanya...

Wanita Mutalib berkata...

semoga ketemu.

Misz ZeEE_Z0nE berkata...

betoi ka.. or hanya tulisan?

ibuintan berkata...

salam SR,

susah juga nak cari kalau kurang info tentangnya

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

hmmm...kesiannya
sabar laa yer
tahu apa-apa info?
mungkin boleh publish kat news

"Nak Lagi Pendrive MURAH ?


"ATTENTION kawan-kawan | Blogger ini DIKEHENDAKI !!

Boleh ker cara ni naikkan TRAFIK ?

Encik Kimi® berkata...

kene carik tu..

kak Erna berkata...

SR..cuba lah tanya alamat atau apa2 saja petunjuk..asalkan boleh bertemu..

anaMuslimah berkata...

MasyaAllah...smoga tabah menghadapi ujian hidup..skurang-kurangnya msaih ada insan yg bergelar ayah..dan masih berkesempatan berbakti pada dia...lainlah saya yang tlah kehilangan ayah bbrapa thun lalu...
tahun 1991 Allah kurniakan seorg bayi lelaki dalam kluarga kami, tapi ditakdirkan insan yg spatutnya bgelar adik itu hanya smpat merasai udara dunia slama 3 hari sahaja..kini dia dan seorang lg adik sdang menanti mak dan abah saya di sana...

sicomot-comel berkata...

salam...
btul ke SR?
SR bru tahu?..

sabar je la ye SR,..
umi tak tahu nak tlg camne..cume dpt bg sokongan dr blakang je..k?

PuRpLe LaDY berkata...

sabar la..
pasti dia ada sebab tersendiri..
pasti dia ada alasan kenapa atas semua cerita tu..
nalin doakan dia cepat sembuh :)

Shaofie berkata...

jemput join segmen di blog. mudah je. blog review.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

Dilla Nur berkata...

semoga terus tabah...

Zie berkata...

saya rasa masih ada peluang lagi untuk mencari..jangan putus asa =)

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

sabar la dear . usaha cari. ada info apa2 ?

n u r k i m a berkata...

is it true story??reali sad...

Tanpa Nama berkata...

kakak sape ni.. cikgu ke..sedihnyer..


-papairfan-

Suara Tersekat !!! berkata...

bersabarlah... kita harus tahu, tak semestinya hidup ini akan selalunya indah... saya mendoakan ketenangan roh buat arwahbonda kamu yang tercinta.. moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman...
dan moga ayah awak sihat seperti sedia kala...

adorable ~A.N.A berkata...

sabar ye dear.. we are in the same ship.. i also du not know wheres my father? semoga kita kuat n tabah!!! yeah!!! kite bukan lembik

Kakzakie berkata...

Dapatkan nama dan asal-usul,caari susur-galur mungkin boleh dapat. sayu pulak kakak membaca....

ciksyida berkata...

sabar byk2 yup..insyallah dipermudahkn Allah..:)

Farahliza Isa berkata...

smoga dberi ketaban oleh Allah, setiap apa yg terjadi ada hikmahnyer...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy