Khamis, 20 Januari 2011

dua gadis dicekup berkhalwat di Kampung Lak Lok Besut Terengganu

DUA gadis yang ditahan bersama dua lelaki disyaki berkhalwat di sebuah rumah di Kampung Lak Lok di Besut kelmarin.


BESUT - Dua lelaki lari lintang-pukang meninggalkan kekasih masing-masing apabila rumah yang mereka jadikan sarang maksiat dan penagihan dadah di Kampung Lak Lok di sini diserbu sepasukan penguat kuasa dari Pejabat Agama Daerah Besut kelmarin.

Ketika serbuan pada pukul 2.40 petang itu, seorang daripada lelaki berusia 24 tahun itu memanjat siling rumah untuk bersembunyi manakala rakannya yang berusia 29 tahun pula naik ke atas bumbung rumah tersebut.

Bagaimanapun, usaha kedua-dua lelaki itu untuk bersembunyi memakan diri apabila seorang suspek yang bersembunyi di atas bumbung terjatuh selepas atap yang dipijaknya pecah.

Selain suspek yang terjatuh itu dicekup, penguat kuasa dari pejabat agama itu turut menahan suspek yang bersembunyi di atas siling rumah dan dua gadis yang masing-masing berusia 17 tahun.



..memalukan...

42 ulasan:

hafiz berkata...

jahat bandar cara bandar,
jahat kampung cara kampung,
kalau dah jahat,
kat mana-mana pun boleh jadi

hasrulwahid berkata...

alahai terengganu pulak. sigh

nelly berkata...

17 tahun pun dah pandai dah .

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

kat kampung pun sosial juga cuma mereka tak heboh2
tu jer

Peristiwa itu masih menhantui diriku...

ATTENTION Kawan-kawan: Blogger Ini DIKEHENDAKI

aliza berkata...

muda lagi baru 17 tahun..

TunTeja berkata...

hm.manusia zaman sekarang.

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran berkata...

taw malu.. ttup muka.. nnti kt padang mahsyar pun nk tutup muka mcm ni jgk k.. ish3.. sme2 la kita hindarkan mksiat sbgini,m0ga djauhkan oleh Allah swt dri pkra ini.. insyaAllah.. =)

Ad Rifza berkata...

Sampai masa masyarakat kena jaga tepi kain org dlm hal2 yg camni..sbb remaja skrg terlalu bebas dan ibubapa tak bleh nak kawal dah..Dosa pahala langsung tidak diambil berat..Dah kena kifarat ALLAH baru tau..

Ad Rifza berkata...

Sampai masa masyarakat kena jaga tepi kain org dlm hal2 yg camni..sbb remaja skrg terlalu bebas dan ibubapa tak bleh nak kawal dah..Dosa pahala langsung tidak diambil berat..Dah kena kifarat ALLAH baru tau..

Dilla Nur berkata...

macam2 zaman skrg ni...smoga Allah berikan kite ptunjuk slalu agar jauh dr tersesat...amin...

mofaizmz berkata...

adei.. masalah ni mana2 pun ada dan xkan selesai aku rasa..

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

blum smpi kl lg tu. da smpi kl..rseny jd kejutan budaya y teramat sgt kot. huhu

Miss Zati (^___^) berkata...

buat jht xtaw malu.. bile da kne ckup malu.. eish3...

aQi + GenGkey berkata...

ish3..
zaman la ni mmg depa x igt dosa..
mntk2 la kte sume d jauhkn dari perbuatan sebegini..:D

Kelompok Peduli Alam Djemari Pekanbaru (RIAU) berkata...

salam kenal,,,,,

online all articles berkata...

lawatan sabat,,, berserta salam untuk tuan rumah.

ayaa alyy berkata...

diorg nie. org lepas spm cari kerja, diorg buat projek. huh. memalukan je

syuwai berkata...

adeh.. cuba la carik kerja yang berfaedah..

tahu malu kunun

ceh~

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

teghanu???...
ishhkk, memalukan kaum aje.. :P
gatel bebeno, hish!

azieazah berkata...

Biasanya kalu yg kena ambush ni, sebab orang report bila dah tengok SELALU perkara tu.

Maknanya ini bukanlah kali pertama depa tu berkhalwat.

Aku Dan Teksi berkata...

semuanya atas kehendak kita sendiri,walaupun didikan agama sudah di beri.Pernah denggar ustat di tangkap?

mizahhussein berkata...

budak-budak sekarang makin ta tahu malu . adesss .

Sekamar Rindu berkata...

mizahhussein,


memang..kadang sampai ke tahap melampau..

Sekamar Rindu berkata...

Aku Dan Teksi,

termasuk juga didikan agama yg sangat lemah...

Sekamar Rindu berkata...

azieazah,

betul tu..saya setuju kenyataan akak tu.

Sekamar Rindu berkata...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥,

dua2 gatal..seorang tak jadi,,

tq komen di blog sr

Sekamar Rindu berkata...

syuwai,

hehehe..betul2..memang betul kata awak tu..

buatlah perkara yg berfaedah..

Sekamar Rindu berkata...

ayaa alyy,

memalukan saja...:)

Sekamar Rindu berkata...

online all articles,

terima kasih atas lawatan anda tu..

Sekamar Rindu berkata...

Kelompok Peduli Alam,

salam kenal juga dari saya..

Sekamar Rindu berkata...

aQi + GenGkey,

bila nafsu menguasi diri..mcm ni laaaa

Sekamar Rindu berkata...

Miss Zati (^___^).

selagi x kena cekup..memang akan buat...

Sekamar Rindu berkata...

Khairul Atikah @ Cik Yuki,

betul..kalau dah sampai kl..pasti kejutan budaya berlaku.

Sekamar Rindu berkata...

mofaizmz,

sama ada kampung, bandar sama saja

Sekamar Rindu berkata...

Dilla Nur,

moga allah..memberi petunjuk buat kita semua

Sekamar Rindu berkata...

Ad Rifza,

nak jaga tepi kain orang...susah sikit bro..

Sekamar Rindu berkata...

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran,

memamng tak tau malu..

Sekamar Rindu berkata...

TunTeja,

manusia zaman sekaranng yg macam2.

Sekamar Rindu berkata...

aliza,

belaja dgn sapa??

Sekamar Rindu berkata...

Princess MOMOY,

kat kampung pun ada juga masalah sosial mcm ni....

Sekamar Rindu berkata...

hasrulwahid,

yalah ganu kite.

Sekamar Rindu berkata...

hafiz,


memang jahat..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy