Sabtu, 29 Januari 2011

[ gambar ] anak dan isteri disembelih secara kejam oleh suami..













siapa yang lemah semangat dan ada penyakit jantung jangan tengok gambar ini....

sangat sadis dan mengerikan..betapa kejamnya manusia...


sumber: klik sini

11 ulasan:

Kaseh berkata...

dia sebut tak kenapa dia sembelih anak dia tuh.. giler arr...


p/s: lagu beshhhhhhhhh

Anitafasha berkata...

Kenapa lah kejam sangat. Mungkin ada masalah mental kot.

sue berkata...

Emmmm..kejamnya..Ngeri tengok....

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

arkkkkkkhhhh ! ak da tgk br kau bg amaran ! damn !

MAPPIAU berkata...

saye terus scroll kebawah jer nih, tak sanggup tengok ngeri sungguh :(

anaMuslimah berkata...

isk3...da tgok bru ader warning....kes kat mana ni?

tomatokering :) berkata...

err , cepat2 scroll down . ngerinya . ada jugak yg kejam sampai camni skali .

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran berkata...

masyaAllah..
npe la ad manusia y kejam mcm ni...
ksian mngsa y xbersalah..
mcm fei'l manusia akhir zaman ni.. huhu..

Cik Syue berkata...

ish3.,, :(

zurfandy berkata...

waw...sgat mngerikan..how dare dad sndri buat mcm 2..cnfirm mentak dh 2..

amira afiqah bt mohd yusof berkata...

eee.==" apa la salah anak dia.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy