Selasa, 18 Januari 2011

[ gambar] anjing sangat seksi di China..




Anjing ni memang dah dilatih supaya ia boleh meniru cara jalan seperti manusia. Memang bergaya la anjing ni sambil menjinjing Teddy Bear.......mungkin akan ada kucing pun boleh dilatih mcm ni kan? kalau anjing boleh...kucing tak ada sebab tak boleh..kan..??



sumber: klik sini

7 ulasan:

Shafa berkata...

kalau kucing, mesti lagi comei...

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

ni nak pggil catwalk x blh.. dogwalk ler kot.. kekeke

baincardin berkata...

kemaluan anjing itu terdedah di khayalak umum! ^_^

ainnoraini berkata...

nk nengok kalau kucing boleh buat cam tu la pulakk..mesti lagi cute...

MiSzy DiaN berkata...

ehhh..
teddy bear tu mcm teddy bear aku laa..
yaaa..
sama laa..
dia cilok teddy aku..
huwaaaaaa.....

n u r k i m a berkata...

x bley wat camtu...bangkang!!lawan fitrah dorang nnt...huhuhuhu~~

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hahahaha tp an..perlukan pakaian lar...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy