Sabtu, 8 Januari 2011

[ gambar ] budak sekolah melakukan seks di tepi jalan

gambar pelajar sekolah sedang melakukan hubungan seks


"abang....ada darah laaa....."


"tak pe..nanti abg lapkan.."


budak sekolah melakukan hubungan seks?..dah tak menjadi pelik dah sekarang ni...bukan budak sekolah menengah saja..malah ada juga kes budak-budak sekolah rendah pun..walaupun kes tidaklah banyak..

gambar ini jelas menunjukan keruntuhan moral remaja-remaja kita......tak tahulah apa yg akan berlaku pada generasi muda ini..hanyut dalam keruntuhan moral yang sangat dahsyat.


sebagai seorang guru....saya sangat sedih...sangat sedih..!

43 ulasan:

Mohd Ridhuan berkata...

keruntuhan moral yg makin berleluasa...

zaty luvlianncezzz berkata...

euwww..troknya..........
astaghfirullahalazim....
ape nk jd ni?????

zaty luvlianncezzz berkata...

trok kn budak2 tue..ish3.

si para para berkata...

keruntuhan moral dan akhlak di kalangan remaja...

tak ada apa apa tindakan pun dari pihak berwajib..
tak siapa peduli...

mana silapnya kita..

NAA berkata...

Hmm..knape la agaknye ye?? hmm... pesanan ikhlas kat budak2 setahun jgung tu.. Hidup n dara itu cuma sekali~~!! Hargailah sementara masih ada~~!! Kalo ia pon..Kawen cpat2

logorithm berkata...

Ish ish ish!

IMANSHAH berkata...

Ciss bodoh btol! tak malu ke satu dunia tengok nanti

tomatokering :) berkata...

gejala mcm nie susah dah nak bendung skang nie .

mummyosh berkata...

sbg umat islam, saya pon amat sedih tgk keruntuhan moral di kalangan umat kite skang..nauzubillah..mintak dijauhkan..

mummyosh berkata...

sbg umat islam, saya pon amat sedih tgk keruntuhan moral di kalangan umat kite skang..nauzubillah..mintak dijauhkan..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

wowowowow! bahaya nih! xde tempat lain ker nak buat anak haram? isk3 ... x bermoral betul! jijik! isk3 ...

abu muaz berkata...

kita berbangga kerana pencapaian peratusan dalam PMR , UPSR, SPM meningkat sertaus peratus... kata menteri .

aisYah (", berkata...

dasyat la budak2 sekarang
sy sbg bakal guru pun sgt2 sedih :(
mcmmne la budak akn dtg pulak

:: Zanna :: berkata...

tak senonohnya..mmg menjijikkan...dh sama mcm anjing kat seblh tu..hish!!!

Atika Natasha berkata...

nak muntah tgk!ape la nak jadik..

eqbalzack berkata...

saya tak terkejut...sebab saya juga pendidik dan pernah bersama ustaz dan warden tangkap pelajar2 buat kerja mcm ni...

apa guna bertudung kalau moral dah tahap mcm 'binatang'!

Citarasa Rinduan berkata...

tak ada malu..............
subhanallah

cik ayin berkata...

Subhanallah.

Semoge kite semue selalu diberi perlindungan oleh-Nya.

New Interesting Manuscripts berkata...

pity them.... pity their parents... the parents are hoping bu sending their children to school more or less will change and will teach their children about life and how to live the life, but, it is not. I hope this is the last of everything and pray to Allah that everything will be okay...

payeen berkata...

islam kah itu?

anda di tag! jum singgah

http://hatipayeen.blogspot.com/2011/01/tudung.html

umie berkata...

iskh...apa dah jadi ngan budak sekarang ni...

Azwani berkata...

aduhai sedih tengok keruntuhan akhlak remaja skg..maluuu

a.samad jaafar berkata...

wahhh.. hebat !! mcm anjing.. sememangnya ramai yang sudah menjadi 'anjing' !!!!

Rozuan Ismail berkata...

apa la nak jadi..Bertaubatlah..kecik2 dah pandai..kahwinkan je diorang ni..wah..ada up traffik la kat bawah..nk try ni

p/s jom komen entri baru wan

athirah berkata...

masyaALLAH.... hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

manggosteen berkata...

pergh..live show..ahahaha

MAPPIAU berkata...

alahai sampaikan tepi jalan pun sanggup, sedih... makin lame makin berani budak2 sekarang nih :((

farhan asyraf berkata...

yaAllah ya tuhan kuu. apa nak jadi ni?? ni syaitan ka manusia ni. Allah

Dinas Aldi berkata...

astaghafirullah..

Zaty Anuar berkata...

wohoooi, gila kentang.

AFIIA berkata...

latest kew nih...waaaaaaaaa
bahaya sunggoh!

cik ciput berkata...

nauzubillahiminzalik..

AFIIA berkata...

mintak permit share kaf fb ea...tp dah share!!! hopefuli lulus permitnya.

cik paja hanim berkata...

ape nk jd la bdk2 skang ni..dasyat betul..xtau malu..

anaMuslimah berkata...

Astaghfirullahal'azim!!kerajaan patut menggalakkan nikah khitbah untuk golongan muda2...suka hati la nak buat apa pun lepas tu sbb dah memang suami isteri...kalau macam ni, masyaAllah.....

Tanpa Nama berkata...

Salah siapa ni.. siapa yg perlu jawab bende2 ni terjadi.. ermm.. sama2 la kita pikir..

-papairfan-

aida4eva berkata...

hmm..astaghfirullah :( sedih amat :(

*Cekgu ima* berkata...

Ya Allah... laki 2 wat lekeh je kat budak pmpuan 2... tepi jalan je untuk lepaskan nafsu die.. lepas ni ade ke laki 2 nak wat bdak 2 bini? takot tinggal mcm 2 je... hmm.. tak tau la.. sayang betul mahkota budak pmpuan ni.. Ya Allah.. berilah hidayah pada mereka....

SizZLing SuZai berkata...

salam
huh!!! dahsyat dahsyat dahsyat
smoga kt dijauhkan dr perkara spt ini..amin.. ><

.sweet-ants. berkata...

teruknye!! g skolah belajar ke mggatal?

ZieSalikan berkata...

ya allah.....kuatkan lah iman anak-anak muda sekarang nie...lindungilah mereka...

Samuel berkata...

parah......generasi muda malah begitu....>_<

dayah berkata...

ish , xmalu langsung !

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy