Rabu, 26 Januari 2011

[ gambar ] cara unik untuk jimatkan kos beli pampers baby..



sekarang ni ekonomi negara kita masih tak menentu..semua kena berjimat.. so.pada yang ada baby tu..boleh guna cara ini untuk jimatkan kos membeli pampers baby anda..

hehehe..



18 ulasan:

DyaMohd berkata...

hahaha...sengal nye

DiaUmaiNiNaz berkata...

hahaha..kesian budak tu..kalau gurl plak cmner??

ch!natsu berkata...

haha adehla..
selekeh btoi..
sianla baby tuh.. ish2~

Nur Mudrikah berkata...

kesian baby tu, nanti kembung masuk angin..

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

LOL! jimat2, terbaekk~!
haha! =DD

Green Apel berkata...

adehhh, memang sengal...haha=p

Siti Nur Amirah berkata...

hadoii..sabo je laa..klu kua ikot blakang cne??huhu

shida anwar berkata...

adoyai...hahahaha..

manggosteen berkata...

ahahaha..anak lelaki boleh la..anak pompuan nk wat camne lak..

Anitafasha berkata...

Wakakakaka.. So creative.. A'ah, btol gak kalu kua yang belakang tu camne?

Pink Pearl Lady berkata...

ala ada ka macam tue,t tak pasal2 baby tu kembung perut....

Cik Eliza berkata...

huhuhuhu!!!
sian nye baby !!!!

si para para berkata...

ni dah terlebih kreatif nak jimat ni...

kalau laki ok la...pempuan macam mana..

Kaseh berkata...

hahahahaha alalalal tonetnyaa..

MAPPIAU berkata...

hahahahaa sabo jela mak budak ni tauuu boleh pulak buat mcam tuh, tapi comel la pulak wakakaka :P

zahidah dihaz berkata...

sabar je lah...


New entry: Yea! Dapat hadiah!

wida berkata...

melampau betul..ni bukan jimat, tp kedekut..hehe

wida berkata...

melampau betul..ni bukan jimat, tp kedekut..hehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy