Selasa, 25 Januari 2011

[ gambar] gadis jelita skodeng lelaki buang air kecil.

tandas lelaki yang ada gambar wanita mcm ni

mcm ada orang pandang je laa

tengok gambar wanita yang dok tinjau2..ish

senyum2 laa pulak..


agak-agak laa kan..kalau anda, terutama yang lelaki k..

selesa tak kalau time nak buang air kecil ada gambar pompuan mcm ni.....gambar pompuan dok tersengeh2.. dok gedik2 mcm tu?...

kalau saya memang rasa tak selesa...orang lain tak tahu laa..

:
apa motif ada gambar pompuan dalam tandas lelaki ni? siapa yang boleh bagitahu..?



12 ulasan:

Gula-gula hati berkata...

ehee...malu...^^

sicomot-comel berkata...

hahahaha,,

terbantut hajat semua jejaka kalau macam ni..
tapi kalau nampak selesa je,mungkin kat rumah dia pown ada gambar mcm ni jugak kowt..
keh3

wahida berkata...

nak bagi korang ceria dlm toilet..hehehe...

apezs shah berkata...

salam

hehe xsegan pon, ahakz....:p

ibuintan berkata...

malu ke ?

Kaseh berkata...

wakakaka...besh..

Anitafasha berkata...

Orang laki suka la tu?

Cik Embun berkata...

wakakkaaa....
apa komen kaum adam??

misz sheyla berkata...

HAHAHHAHAHAAHHAHAA...ADEH..ADE KE WAT CAMNI

MAPPIAU berkata...

hahaha boleh pulak macam tuh, kite yang pompuan ni pulak rase malu wakakaka

wida berkata...

hehehe..malunye

Tanpa Nama berkata...

You pretty much said what i could not effectively communicate. +1

My blog:
DSL Anbieter www.dslvergleichdsl.com

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy