Ahad, 30 Januari 2011

[ gambar ] kekasih nikah lain...lelaki ini nekad potong alat sulitnya..



Cilacap, CyberNews. Seorang pemuda yang putus cinta bertindak nekatd memotong alat kelaminnya sampai putus, sehingga harus menjalani rawatan intensif di Rumah Sakit Umum Daerah Cilacap, Jawa Tengah.

Saat ditemui wartawan, Isnin lalu, Direktur RSUD Cilacap, Sugeng Budi Susanto, mengesahkan ada seorang pemuda yang kini masih dalam rawatan pihaknya di Ruang Bougenvile, setelah memotong alat kelaminnya sendiri.

"Kami kini berupaya menyembuhkan luka yang diderita pemuda tersebut," katanya.

Menurutnya , jika tidak ditangani segera, maka luka yang diderita remaja ini boleh mengakibatkan bencana.

Namun demikian, Budi tidak bersedia menjelaskan kronologi kejadian nekad itu. Ia juga menolak memberitahu identiti pesakit dengan alasan kod etika kedoktoran.

Budi mengatakan, kondisi pemuda tersebut saat ini masih tertekan, sehingga tidak mungkin untuk ditemui wartawan.

Walaupun demikian, dia sempat mempersilakan wartawan dengan diiringai petugas RSUD untuk bertemu keluarga mangsa.

"Kami tidak menghalang, silakan teman-teman wartawan lakukan bertemu pihak keluarganya. Siapa tahu mungkin ada yang mahu ditemubual," katanya.

Sementara itu, keluarga mangsa ketika ditemui wartawan tetap enggan menceritakan kronologi peristiwa yang berlaku.

Berdasarkan informasi yang terkumpul, pemuda itu berasal dari Kecamatan Bantarsari, Kabupaten Cilacap, Jawa Tengah, bertindak nekad memotong alat kelaminnya pada Khamis (25/3) setelah mendapat khabar bahawa kekasih hatinya telah menikahi dengan orang lain.

Keluarga yang mengetahui tindakan nekadnya berusaha memberi pertolongan. Akan tetapi, potongan alat kelamin remaja itu telah dicampak ke dalam sebuah perigi dan sehingga kini belum ditemui.



10 ulasan:

iLa VaNiLLa berkata...

lelaki kalu putus cinta sangat terok ! tkotnyew ila..

:: Zanna :: berkata...

kenapa sampai mcm tu..x de cara lain ker??

mira ellyna berkata...

erk. penyayang lelaki ni tp tindakan dia sgt stupid la..

aQi + GenGkey berkata...

ilang 1 nikmat yG tuhan beri suda..
yapeda seksa diri sendri..
die yG merana bukn perempuan tu yG merana...

AiDa AzRyN berkata...

npe la dia ambil tindakkan yg agak bodoh tu.. haish..

hani apandi berkata...

dia ni bodoh sangat kenape, yang pegipotong anu sendiri..yang perempuan tu elok2 bahagia dgan suami dia.dia? merana kesakitann.huhu.teruknya lelaki nii.

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran berkata...

ni la msnusia yg tak percaya dngan takdir Allah..
jodoh Allah swt y kurniakan, klu putus cnta pun,still ad lgk prpuan y molek kt luar sana..
ingat la Allah swt klu nk wat ss2 2,jgn btindak brsongsang dgn ajran Rasulullah saw.. =)

Srikandi Yka berkata...

da xd bende lain potong agaknye... pendek akal sungguh! hhe

Tuan Auz berkata...

cam bengong je memudaratkan diri sendiri. bia je la xsayang barang dia. =D haha

Shikin berkata...

bukan ape tu diabercadang nak tukar jantina jadi pmpuan lepas ni..boleh ngorat org lelaki pulak..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy