Isnin, 17 Januari 2011

[ gambar] lelaki kencing depan polis....ishhh


Selamba je lelaki ini kencing di depan polis.....polis lak mcm tak nak buat-buat apa pun.....tapi ni bukan berlaku di Malaysia.....


9 ulasan:

sicomot-comel berkata...

hahaha...
kelakar..macam robot pulak..
dorg terpakse wat bodo je..siann~

apezs shah berkata...

salam

haish naseb baik bukan dimalaysia..
teruk tol org tu,

hamzah ian berkata...

haha.. mane la ko dpt gmbr ni.. haha

raje carl berkata...

huhu
bersyukur kat m'sia takde mcm tuh :)

Ujang9897 berkata...

nk kencing gak la..hahahaha

AMMAR YASIR berkata...

Hahahah..buat rileks je kencing depan polis... kat mana ni?

Solihin Zubir berkata...

ala.. masa amek gambar je polis tu wat bodoh..
lpas tu kompom budak tu kena blasah kaw2.. haha..

Kaseh berkata...

dalam hati polis tu kan..tak sabar nak kasi potong anu mamat ni..haishhh..

n u r k i m a berkata...

benci bebenor org tu kat polis!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy