Rabu, 26 Januari 2011

[ gambar ] lelaki merogol seekor kambing...dunia dah semakin teruk

Seorang penternak terkejut besar apabila berjaya menangkap dua orang pemuda yang sedang memperkosa seekor kambingnya. Peristiwa ini berlaku di Kota Mbucuta, Mozambik. Menurut laporan polis, kegiatan dua lelaki ini sudah lama berlaku..malah setiap malam mereka berdua ini tanpa rasa belas kasihan akan haiwan itu memperlakukan aksi keji ini..

Menurut polis lagi, seorang pemuda itu sedang memegang kepala kambing dan seorang lagi memperkosa kambing itu bergilir-gilir.

Itulah bila manusia yang gila nafsu..kes ini adalah sangat sadis dan sangat kejam..lebih teruk tarafnya daripada haiwan..


21 ulasan:

si para para berkata...

boleh pulak buat kerja macam tu..
macam dah tak ada orang..
kawin la...

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

manusia ke iblis ni??

ain revival berkata...

xde keje btoi laki nie~
aiyyoyo~

qhais berkata...

apa dia rasa ea balun khambeng...??huhuhuhu

athirahzaki berkata...

sedap ke ngan kambing?

GS betol la.

aigoooo.....

bajiku shefi berkata...

semakin pelik dunia jaman skarang..huhu

Fiq berkata...

kalau terdesak sgt pon, tak kan sampai kambing pon jd tempat lepas nafsu. hee. mcm ta de pemikiran yang waras jee.

SizZLing SuZai berkata...

yuuckkkkkkkkkkkkkkk!!

Jelita Lara berkata...

Mak aiii , hilang akal apa mamat ni ..!!

MAPPIAU berkata...

manusie jenis ape nih menjijikkan sungguh!!

najwa's berkata...

haish, gile. best sangat ke ngn kambeng tu? pompuan tak cukup byk ke? kawen jela. (>_<)

eddy syrol berkata...

gilo............!!!!!!!!!!

ika~~ berkata...

bodoh
moral of the story:jgn makan kambing dari sna..possibility dorang dah dijangkiti aids.
hahaha

DyaMohd berkata...

ni bkn manusia benafsu binatang.tp da benafsu apa pun tatau dah.binatang pun x seteruk ni.adoiii

misza berkata...

akal dah tak waras.

secangkir madu merah berkata...

manusia sudah semakin gila... tidak boleh berfikir yg mana baik dan yg mana buruk... buat ikut nafsu semata mata...

Jayllytaa berkata...

gelinye!!cian je kambing tu..

atie berkata...

apa ni..geli ye baca~

husna berkata...

macam gilaaa je.bernafsu betol!

Kaseh berkata...

kerja giler nih..haishhhh

tyn (: berkata...

haihh -______- ape punye mnusia la !

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy