Rabu, 26 Januari 2011

[ gambar ] lembu jantan cuba memperkosa seorang nenek tua....

gambar lembu jantan cuba memperkosa seorang nenek

bersungguh-sungguh lembu jantan ni

nenek ini sedaya upaya mempertahankan maruahnya

nenek ini terjatuh ( kawan dia tu hanya memandang je.....ishh)

dia selamat daripada percubaan diperkosa oleh seekor lembu



entri semalam saya memaparkan lelaki melakukan seks dengan kambing..perbuatan yang sadis dan kejam terhadap binatang..

tapi entri kali ini lain pula yang berlaku.......haiwan pulak yang cuba melakukan perbuatan yang "melampau" juga pada manusia..sebagai contoh nya..lihatlah gambar di atas tu...lembu jantan yang apa ntah kenanya..tiba-tiba naik ghairah melihat nenek tua ini..

yang peliknya..lembu betina kat belakang tu pun ada..tak diusiknya...alih2 lembu ni minat kat nenek ni juga...nasib baik..nenek ni selamat..kalau tak..tak tahu la nak kata apa..



ps. lembu tak apa..masih boleh dimaafkan...lembu tak ada akal..tak boleh berfikir, yang jadi masalahnya bila lelaki yang ada akal melakukan perbuatan yang sama...apa kes?



14 ulasan:

ibuintan berkata...

sebab nenek tu pakai baju merah... lawa sangat agaknya pada mata lembu tu

azieazah berkata...

alahai.. sian nenek tu.

letih dia dibuatnya.

hehehehe

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

alahai sian nenek tu..

ch!natsu berkata...

ish2 musykil sgguh~

ria berkata...

lembu kan suka warna merah. . hehe

diana berkata...

nenak tu mesti bangga sebab lembu pun bernafsu kat dia,..
hahha

mofaizmz berkata...

nenek tu senyum je.. hahaha

wahida berkata...

moral of the story, agak2 pakai baju merah, jgn lalu depan lembu!!

ika~~ berkata...

pkai bju merah..hahaha!
eh makcik yg sebelah tu wat cool je..tak tolong pun!gila kejam!

Anitafasha berkata...

memang kejam kawan die! Ntah2 kawan die jeles kot sebab tu tak tolong. Wakakaka

anyss berkata...

Salam,
Ish! ish! ish! nenek kena pakai baju kaler lain tau kalau nak keluar jumpa lembu lain kali ;)


Jom join;
Kontes Cerita Paling Lawak sedunia

si para para berkata...

hehehe dunia dah terbalik..

Kaseh berkata...

lembu tu tak jadik lak..haha..

MAPPIAU berkata...

ayarkkkk takuittt la pulak lepas nih nak lalu sebelah lembu huhuhuhu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy