Isnin, 31 Januari 2011

[ gambar ] nama jalan yang sangat-sangat memalukan




jalan yang sebetulnya.. JALAN PANTAI...entah siapa lak di akhir huruf I tu dibuat huruf "T"... sesiapa yang melalui jalan ini mesti menggeleng2 kan kepala...ataupun menggaru2 kepala yang tak gatal.....pening memikirkan budak2 sekarang yang terlebih pandai..


memalukan..!




6 ulasan:

Tasha berkata...

ish..... nasib baik mat saleh tak tau maksud pantat. and nasib baik juga orang indonesia kata pantat tu bnda lain. kalau tak.... lagi lah memalukan

Cik Rimau berkata...

erkk... macam nama jalan kat tmpat sy je.. tp no jalan je berbeza.. tp bukan huruf T tu.. hehe

wANieYZ berkata...

dekat la area umah wanie..tp xperasan lak..nk kena terjah ni..hahahaah

::..Dia daYa..:: berkata...

gatai tangan betul laa siapa yang wat nie

Tuan Auz berkata...

jahat betul

Fifyjammieasbim berkata...

huuu :( alamat dekat nan uma fy tuh ! ni yg marah ni !! grrrr geram giler ! fify pantai 7

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy