Ahad, 30 Januari 2011

[Gambar] Pasangan karnibal bunuh orang.. kemudian masak daging mangsa bunuh buat lauk..

nilah daging manusia yang habis dilapahnya



masih jelas kaki manusia yang dipotong


daging manusia yang telah digoreng


Oxana Domanskaya orang yang melakukan pembunuhan.

Alexander Novikov menjadi korban kannibalisme dari pasangan Oxana Domanskaya (34) dan Edward Shutov (36). Peristiwa sadis ini terjadi di Kota Makeevka Ukraine. Kejadian ini tebongkar ketika beberapa anak melintas di sebuah lorong-lorong dan melihat sepasang kaki manusia terkeluar dari celah lubang
.
Mereka kemudian melaporkannya ke polis. Dari hasil penyelidakan polis terungkap bahawa pasangan Oxana dan Edward mengundang Alexander Novikov untuk pesta makan di rumahnya. Kemudian mereka mabuk dan terjadi pertengkaran antara Alexander Novikov dengan Edward Shutov dan berakhir dengan terbunuhnya Novikov.

Pasangan tersebut kemudian berusaha menyingkirkan mayat Novikokv dengan memasak dan memakannya sebagian lagi dibuang ke dalam sebuah lubang.

Tragisnya lagi pasangan ini menyimpan daging dan organ dalam Alexander Novikov di peti sejuk. Polis menemukannya ketika memeriksa rumah mereka. Daging tersebut dikatakan akan dibuat untuk makan malam berikutnya.




credit : blogger borak kosong..** mohon izin saya copy entri ini ya..

18 ulasan:

n u r k i m a berkata...

teringat akan arwah mona fendi...

Siti Fatimah Fuzz berkata...

eee sedap ka makan manusia???

iLa VaNiLLa berkata...

serammm~

shila shahila berkata...

ishh. dahsyat! takot. haha ;)

sicomot-comel berkata...

ya Allah..

rasa geli pulak nak makan daging pasnie..

uwekkkkk

Siti Nur Amirah berkata...

erkkk..tak lalu den..apo lah raso..

ch!natsu berkata...

eeiuw..
sggp diorg mkn.. haish2~

IeDa_IsHiDa88 berkata...

eeeee..... orang makan orang... seram plak bla tgk... tkut aih..

SizZLing SuZai berkata...

EEuuuwwwww...giler mmg karnibal! mcm2 dorg ni nk tutp ksalahn kn..huh!

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran berkata...

eeiyy..
ap la rasa makan daging manusia..
dlam hadith Rasulullah saw..
barangsiapa y berkata dblakg(mngumpat),orang i2 umpama mmkan daging saudaranya sendiri..
hanya pngkosia kte bersama.. huhu

eddy syrol berkata...

kejinyerrrrrrrrrrr

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

eeeee ...

kembang tekak ni..

Tanpa Nama berkata...

mengerikan bangsa orang makan orang nih..apa salahnya kalo gi mencekik KFC je..ni org yang dibedalnya...mcm buaya lah

... berkata...

as salam..
dah ada tanda-tanda akhir yang ummat terakhir akan mempunyai kelakuan seperti yakjuj dan makjuj..

lawak picisan untuk segmen ben ashaari

cerita dari pagi buta sampai ke pagi bukan buta

seni kad bunga dari kertas

logo adidas mendatangkan erti!

tingkatkan ibadah mu dengan..

if i have rm 100

-arifah- berkata...

astagafirullah...
aii..sedap ka? sebab mabuk ja terus makan daging manusia? ish3..

Srikandi Yka berkata...

yackz... totaly out of my mind... these species was exist!

a.samad jaafar berkata...

wahhh...daging masak kicap la...hihihi..

Ateyn Russyiddin berkata...

ishh.. Glerr la pasangan tu..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy