Ahad, 23 Januari 2011

[ gambar ] pemeriksaan ketat di bahagian alat sulit penumpang sebelum menaiki pesawat di Amerika Syarikat

memeriksa di dalam seluar dalam penumpang


sedang membuka zip seluar penumpang

periksa di bontot penumpang

raba di alat sulit penumpang

raba di bahagian buah dada penumpang wanita

periksa lagi

penumpang diperiksa

di dalam seluar dalam

penumpang dah bengang

penumpang kena singkap coli

penumpang diperiksa di bahagian dada

penumpang diperiksa di kaki

penumpang wanita membuka zip untuk diperiksa seluar dalam

penumpang diperiksa dengan ketat

penumpang diperiksa di alat sulit lelaki


Pihak Keselamatan Penerbangan Amerika Syarikat, telah mengetatkan kawalan keselamatan bagi penumpang-penumpang yang akan menaiki pesawat di ke semua Aiprort di Amerika Syarikat..Pemeriksaan ketat ini, pengawal keselamatan diizinkan oleh Undang-Undang AS untuk memeriksa di seluruh tubuh penumpang..termasuk di alat sulit penumpang..( mana tahu kot-kot ada bom ke...apa ke) ishhhhh.............melampau !!



tak patut....!!!!!!!!

14 ulasan:

aida4eva berkata...

hadoi. penatnye kalau jadi polis tu kena raba2 setiap manusia yg nek fliht tuh. gilo2

Budak Botak berkata...

mcm2 dunia nie. he3...

Meua Ismail berkata...

apa kejadahnya periksa camtu. xpaham tul..

AZRUL AZMI berkata...

world nowadays.... bahaya kan.... semua orang dah tak boleh dipercayai....

Atika Natasha berkata...

amb0i2..ni nak periksa ke nak mraba ni? ngader2 je mcm takde tmpat lain nak priksa..haha

akmall berkata...

giler...baik x payah pergi US..,tu Rihanna pun kena raba.,,,,giler!!!..hahah

syafiqsulaiman berkata...

malu kot klo macam tu..
suke hati je raba2..

FasiHaH SupiaN berkata...

hai...sampai begitu sekali..........

Iryd and Pitt's little diary berkata...

susahnye..nampak cam ade artis gak tu..bukan rihanna ke?

Miss Ran berkata...

sengal
nak check pon g la tmpat tersorok
da tuh kate maju sgt
npe takde alat canggih scan ke ape ke

kalau takpon xray je

atie berkata...

hebat~huhu..byk plak masa ye nak check mcm tu skali~

Cikngah berkata...

biar betul!!x relaaaaaaaa!!!!!

Fadzli Amir berkata...

Moral dia, sapa suruh gatai nak pi amerika...pi la negara Islam yg lain, baru depa ada akai...ni kita terkejar2 nak pi amerika...

abu muaz berkata...

orang jahat selalu sangka orang lain jahat macam dia...

penyangak Amerika ni..
jenis takut mati.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy