Selasa, 25 Januari 2011

[ gambar ] pemuda ditahan polis kerana onani di depan isteri orang

lelaki sedang melakukan onani ( melancap)

Peristiwa ini berlaku di Kawasan Perumahan Tanjunguncang, Batam..tanpa segan silu melakukan onani di depan rumah yang menyebabkan ramai anak gadis sekitar kawasan perumahan tersebut mengalami ketakutan yang amat sangat.,,. Puan Dahlia ( jiran lelaki ini) yang telah melihat aksi lelaki ini telah memberitahu suaminya. Suaminya telah membuat laporan polis..

gila seks betul.!







sumber : klik sini

12 ulasan:

Syira berkata...

kat depan sekolah pun ade. cett memalukan la , =.=" kenapa semua ini terjadii ??!

Kaseh berkata...

uishh sex maniac....giler..

cikTINGtong berkata...

menakotkan ! hrrr -___-'

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

sah2 la tu sakit mental

Amiey berkata...

ei~ gil0s t0l lah mamat tuh! eiii...

C I K . F Y Z A berkata...

DESPERADO BETUI..HAISH

sissyira berkata...

salam...

jom singgah baca syira kena hentam oleh anon lagi...salah satunya kerana syira buang sekamar rindu dari jom baca ini dalam blog syira =)

Seimura berkata...

err... dia buat apa tu? tak nampak sgt. itu onani ek namanya?

Panglima Hitam berkata...

pesakit mental...

ria berkata...

euwwwww. . tolong la. . geli kot. .

btw saya follower kamu yg ke 2144. .kalo 2244 kan bgus. . hehee

Anitafasha berkata...

Ishh.. Apakah??

SizZLing SuZai berkata...

urkkk.....!!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy