Rabu, 26 Januari 2011

[ gambar ] Percutian Nora Danish Dan Jejai Di Jepun ...mungkinkah cinta mereka berdua bertaut kembali?

Nora Danish, Jejai serta anak



ahli keluarga mereka berdua

Jejai melayan anaknya

ayah dan anak

Nora Danish dan anak



Pesanan buat Jejai dan Nora Danisah.........moga cinta anda kembali bertaut demi masa depan anak anda....amin..!


credit gambar : zon artis



11 ulasan:

s.y.a.r.q berkata...

baguslah kalau mereka bersatu..... huhu.
Jejai kalau da bersatu jgn buat pangai lagi

azieazah berkata...

Rasanya keluarga mertua Nora ni betul2 sayangkan dia, sentiasa sokong dia dan tidak pernah putus hubungan.

Untung ada anak, cucu pertama la katakan..

itulah kelebihannya.

ria berkata...

huhuhu. . bestnye depa g cuti. .

Kaseh berkata...

macam anak jopun muka anak dorang

tomatokering :) berkata...

comel je :)


p/s : join GA jom :)

http://tomatokering.blogspot.com/2011/01/jom-join-ga-meaw-makan-tomato.html

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

nora baik pilih orang lain dari
jejai yang playboy ni
nora cute
huhu...suka boot pink nora tu
Mereka ini sangat GOJES !
Peristiwa itu masih menhantui diriku...
Nak Lagi Pendrive MURAH ?

Mr n Mrs Zaidi berkata...

nie mmg anak diorang ker?? rsenya mcm anak diaorg nie kecik jer lagi....

PuRpLe LaDY berkata...

tu la.. hope dowang leh la jd suami isteri balik..

lg pun family pun mmg rapat.. akan lg meriah jika ikatan tu disambung kembali

raje carl berkata...

eh anak dorang da besar rupe nyee ..

ZulkifliMN berkata...

dah macam anak jepun dah..

hazlin berkata...

bertambah bengkek le si sendut tu.. hehehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy