Sabtu, 1 Januari 2011

[ gambar ] PERKAHWINAN SECARA BOGEL



menunggu ketibaan pengantin wanita





Ini adalah perkahwinan yang lain daripada lain dan jarang ditemui. Pasangan pengantin ini bernekad untuk berkahwin secara luar biasa dengan hanya berbogel. Sangat luar biasa bukan? motif mereka berbuat demikian supaya mendapat perhatian media tempatan dan menjadikan perkahwinan mereka suatu yang unik.


p/s: minta2 tak berlaku di malaysia mcm ni....lebih2 lagi pengantin melayu kot2 nak buat gempak mcm ni....jangan ditiru yaaa..!

credit to : klik sini


10 ulasan:

sicomot-comel berkata...

mak aihhh..

kalau la ade Malaysian yg kemaruk nak wat camni,,mmg nak kena lah jawabnye..!

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

isk2... kantoi kalau tiru body tak cantik! hahahahaah...

Kaseh berkata...

org melayu klau buat buang tebiat namanya..

Pink Pearl Lady berkata...

mat salleh memang suka buat sesuatu yang pelik dan menarik perhatian,hrp tiada orang malaysia yg meniru aksi ini.....

NadiRah berkata...

ish..giler gamarknya..
xtahu malu dah dorng ni...

mR.sYaH berkata...

entah apa2 mat saleh ni.. mcm2 idea dorg ni.. jgn r ada org melayu tiru mcm ni.. ish2..

abu muaz berkata...

kalau ada kita pakat jentik anunya.

Brilliant Marjan berkata...

istighfar banyak2...moga dijauhkan dari terikut-ikut dengan budaya sebegini..

MAPPIAU berkata...

aduhhh boleh pulak macam tuh. isshhh...tak sesuwaiii oh

wahida berkata...

mak aiii...malu den nengok...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy