Sabtu, 1 Januari 2011

[ gambar ] pesta seks di China* anjuran Kerajaan China

Pameran perkembangan tubuh badan wanita dari bayi sehingga tua


Kerajaan China mengajar rakyatnya pendidikan seks dengan sejelas-jelasnya


pertunjukan model gadis-gadis yang cun merupakan satu pendedahan pada rakyat China


Kerajaan China mengajar rakyatnya cara-cara melakukan hubungan seks dengan betul

model-model China sedang catwalk


CD-CD mengajar cara melakukan hubungan seks dengan selamat

Bayi yang telah diawet diletakkan didalam balang sebagai pameran.(anak luar nikah)


Negara China mengadakan pesta seks setahun sekali disetiap bandaraya besar dinegara tersebut. Tujuan pesta sebegini diadakan untuk memberikan pendidikan seks khusus kepada para remaja disana .Oleh itu, berduyun-duyunlah pengunjung terutamanya kaum lelaki untuk tidak melepaskan peluang ke pameran yang panas seperti ini....


p/s: kat Malaysia tak perlulah ada pesta seks mcm ni.....orang2 malaysia dah pandai pun..tak perlu nak diajar kan???


credit To: klik sini

..mcm2 hal

2 ulasan:

Miss SurferParadise berkata...

tlg remove comment ini ..

entri kamu banyak sama dengan entri blogger ini ..

http://www.melvister.com

try ushar.
sorry tegur awak . =)

sekamar rindu berkata...

Miss SurferParadise,

saya dah minta izin dah...

semua nya satu perkogsian saja..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy