Ahad, 30 Januari 2011

[Gambar ] Tatoo kat Zakar Untuk Menang Kereta.....macam-macam laaaaa



JERMAN - Andreas Muller, 39 tahun, sanggup membuat satu tindakan yang ekstrim demi untuk memenangi sebuah kereta - dengan membuat tatoo perkataan 'Mini' pada zakarnya.

Warga Jerman ini sanggup membuat tatoo yang agak menyakitkan selepas sebuah stesen radio mengumumkan satu pertandingan dimana hadiahnya adalah sebuah Mini Cooper berharga £20,000 (RM 98,000). Sesiapa yang sanggup melakukan lagak ngeri paling gila dan menarik akan memenangi kereta tersebut.

Tidak mengejutkan, tawaran Muller untuk membuat tatoo dengan nama pengeluar kereta tersebut pada zakarnya mengatasi senarai cadangan-cadangan gila yang lain.




10 ulasan:

Saffrina Ropiee berkata...

gila, sakit tu. -.-'

oshin berkata...

pergghghhh gila . tak tahu sakit ker? yang dengar plus tengok pun ngeri nyilu sume ada dh ney . adoiii

s.y.a.r.q berkata...

gile gile......ish..tempat sensitif tu mesti sakit gile

bun berkata...

salam

ish,sanggup demi sebiji kereta

sakitttt

ngilu la


*follow kamuh juga

sicomot-comel berkata...

aduhh,,, giler betul la mamat neyh.

JunAina berkata...

adoyai...tak ada kesan sampingan ke kalau buat macam tu. tak maulu ke????

little cart00n berkata...

macam2 hal la..

d_LA berkata...

adehhhh..bongek tol dorg ni..hahaha

mira ellyna berkata...

gila2

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran berkata...

huhu.. sakit 2..
el0kla.. kt akhirat t dbntangkan amalan nk jwab ap psal tatu ni..
ckp nk mnng kete.. ish2.. astaghfirullhalazim..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy